|
|
|
|
|
|
גביה של 5669.52 ש"ח בתשלום אחתץ |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 מאי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 13/5/15 חברת סלקום גבה מכרטיס האשראי שלי סכום של 5669.52 ש"ח בתשלום אחת, קיבלתי שוק כשראיתי את החיוב הלא מתוכנן, חסמו לי את הכרטיס היות והסכום גובר על המסגרת אשראי ואני עם שתי ילדים נותרתי ללא כרטיס אשראי. ביום 14/5/15 כאשר בדקתי מה קורה בכרטיס דרך האינטרנת הייתי בהלם. מייד בעלי ואני התקשרנו לחברה אחרי המתנה של כ-15 דקות נאמר לנו שיש תקלה טכנית ולכן (בעלי רכש מכשיר סמסונג 6ב-36 תשלומים בהוראת קבע) הסכום ירד בתשלום אחת. אף אחת לא תרך להודיע על כך לפני החיוב או אחרי, אם לא הייתי בודקת לא הייתי יודעת בכלל על כך עד שהייתי מגיע לחנות לקנות משהו ומקבלת סירוב...... נאמר לי ששלחו בקשה למנהל להחזרת הכספים בנתיים לא חזרו אלי. חברה גדולה ורצינית כמו סלקום חייבת לזכות אותי יחד עם פיצוי כספי על עוגמת נפש והטרטור שעברתי מנציג ונציג המתנה של דקות ארוכות וחוסר כסף לשישי שבת........לפני שאני אפנה לגורמים נוספים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר מיידי של הכספים ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|