פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליחים לנתק את קו הטלפון של אבי שנפטר לפני 7 וחצי חודשים נושא התלונה:
פרידלנד הדר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אחרי מס' שבועות של שיחות עם נציגי שירות, כל אחד מכיר פרוצדורה לניתוק שהיא קצת שונה מזו שהנציג האחר מכיר, אחרי אינספור פעמים שבהן שלחנו את תעודת הפטירה של אבי, כל פעם לנציג אחר, ואחרי הרבה מאוד פעמים שבם נציגים שונים הבטיחו כי יעקבו אחרי התהליך ויחזרו אלינו, ולא עשו כן - ניגשנו לסניף כפר סבא.
בפעם הראשונה לא היה מנהל הסניף. העברנו את תעודת הפטירה לנציג שהיה במקום, הבטיח שיעקוב ויחזור - ולא עשה זאת. ניגשנו שוב. אחרי שנציג נחמד בשם בן ומנהל הסניף בכפר סבא הבטיחו שהנושא סגור ואפילו הדפיסו לנו מכתב. בפברואר נראה כאילו הנושא כבר נסגר.ואז המשיכו להגיע חיובים. ואפילו שיחות גביה לאמא שלי. וההורים שלי בכלל היו גרושים...
ואז שוב החלטנו לנסות לטפל בנושא טלפונית. אז הגיעה תורה של איילת מצוות 9, מחלקת פיננסים שהיא ממש מבטיחה לטפל בנושא עד לסיומו ואפילו (כך אמרו שאר הנציגים), לחזור אלי עד שלשום בצהריים.
ושיא השיאים: הבוקר.
בוקר טוב, מדברת דורית מנהלת במחלקת הפיננסים של סלקום. אפשר בבקשה לקבל את תעודת הפטירה בפקס?
הנושא עוד לא נסגר.
מס' מנוי סלקום - *****************
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק הקו אלתר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה