פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לשירות נושא התלונה:
אשכנזי עדי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏09 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתחבר לשירות הטריפל של סלקום ותואם לי טכנאי.
הטכנאי הגיע אך התקין לי רק את שירות הטלויזיה. ניסיתי לקבל שירות מסלקום ולקבל תשובות אך ללא הצלחה בכל פעם מעבירים אותי לנציג אחר שלא יודע איך לעזור. כשביקשתי לבטל את העסקה נאמר לי שאין להם סמכות לבטל את העסקה ובכל פעם מעבירים אותי להמתנה של שעות. אני לא יודע כבר מה לעשות. אני רוצה לבטל עסקה אך לא מצליח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני רוצה שיבטלו את העסקה ויקחו את הציוד שלהם בלי חיוב. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה