פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגת החברה נושא התלונה:
בוסי מיכל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה' 11.6 התקשרה אליי בחורה צעירה בשם נטלי (מס' הטלפון שלה הוא: ********) והזדהתה כעובדת מחברת סלקום.
שאלה אותי האם אני בעלת המנוי וכשנענתה בשלילה, שאלתי אותה במה מדובר- היא הסבירה לי לגבי כך שאנחנו עומדים לפני סגירת התוכנית, והיא מעוניינת להציע לנו להצטרף לתוכנית שעלותה פחותה.
אמרתי לה שתפנה לאחותי שכן היא מרכזת את כל הנושא.
לאחר כמה דקות- קיבלתי סמס: "לקוח יקר, לבקשתך הותקנה.... שתיכנס לתוקף ב-8/7" מיד הבנתי שנפלה טעות. כי משמע שהתעריף המוזל נכנס לתוקף החל מהחודש הבא, ולא הזה כפי שציינה נטלי.
התקשרתי לאחותי- ומסתבר שנטלי הטעתה גם אותה. חייגתי לנטלי וביקשתי ממנה שתעשה שיחת ועידה עם אחותי ואיתי. היא טענה שהיא לא שירות לקוחות וכל פנייה שלי צריכה להיעשות מולם. אמרתי לה שהיא ידעה שאני לא בעלת המנוי ובכל זאת הציגה בפניי את הדברים, ולכן הגיוני שאם יש לי שאלות- שאפנה אליה. הבחורה דיברה אליי בגסות ובבוטות וניתקה לי בפנים. זו חוצפה שאין כדוגמתה. מעולם לא השתמשתי באתר הזה על מנת להתלונן- אבל הגישה המזלזלת של הבחורה פשוט לא תעלה על הדעת. אני מצפה מנציגה של חברה מכובדת להתייחס בכבוד אל הלקוחות שלה, בטח כשמדובר בפנייה יזומה. אותה בחורה צריכה לקבל נזיפה ולהירשם לסדנת שירות ונימוסים. אבקש התייחסותכם. בברכה, מיכל.
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה