פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעת ביטוח למכשיר שנגנב בשניה Nokia 6100 , והעלאת תעריפים (לא עומדים בהסכמים) נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לזרוב 33 , ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר פניה למוקד השירות בראשל"צ באוגוסט 2005 לתביעת ביטוח (ששולם חודש בחודשו הנקרא "תביעת אחריות מקיפה" ) נאמר לי על ידי מנהל כי עלות ההשתתפות העצמית תהיה לאותה תקופה 1400 שקלים , ניתן לראות בנספח של סלקום "נספח מכשירים ללקוחות פרטיים" גרסה 55 - יולי 2005 כי עלות מכשיר זהה חדש באותה העת היה 1,124.00 ש"ח בעצם הדרישה של סלקום היתה של יותר מ110% ממחיר מכשיר זהה חדש !!!
יש לציין שביקשתי באותו יום מסמך המפרט את תשלום ההשתפות העצמית שלי במקרה של גניבה/אובדן והמסמך היחידי שקיבלתי - (לאחר שנציג אמר שאין מסמך המפרט סכומים מדוייקים של השתתפות עצמית) הוא חוזה המתאר תנאים כלליים .
לאחר שיחה היום עם נציג סלקום נודע לי שיש והיה באותה תקופה מסמך המתאר את סכומי ההשתתפות העצמית המדוייקים (שישלח לביתי בימים הקרובים) אך הם לא מחוייבים "על פי חוק" להציגו ולכן כנראה לא ניתן לי במעמד השירות .
בחרתי שלא לשלם ,לדבר עם מכשיר ישן שהיה ברשותי ולבטל את הביטוח .
לאחר פניה ל"פניות הציבור-סלקום" נמסר לי שמימשתי את תביעת הביטוח בעבר ולכן אצטרך לשלם השתתפות עצמית כפולה (כפי שנמסר לי במוקד השירות הפרונטלי) בסכום של 1000 ש"ח כטענה למחווה שירותית .
כיצד סכום ההשתתפות העצמית עולה כמעט על סכום קניית מכשיר חדש????
יש לציין כי עד היום אני משלמת על המכשיר .
__________________________

בנוסף , אתמול בדקתי את פירוט השיחות שלי ונדהמתי לראות כי סלקום לא עומדת בחוזה שלי מולם .
בחוזה מפורט כי התעריף לדקת זמן אוויר הוא 60 אג' , בבדיקה שלי ואישור של נציג סלקום התעריף הנוכחי הוא 78 אג' לדקת זמן אוויר!!! .
בהמשך לשיחה עם נציג סלקום היום נאמר לי כי ניתנה לי הודעה באפריל 2006 בחשבונית החודשית על העלאת התעריף ולכן גם לזה יש כיסוי משפטי .
בבדיקה של החשבונית שציין הנציג ,מפורטת הודעה קטנה תחת סיכום החשבון בכותרת "הודעות אישיות" המציינת כי מתאריך 17/3/06 חל עדכון בתעריפי זמן האוויר .
____________________________

מאוכזבת מאוד מהשירות

אין לתאר את עגמת הנפש והטירטורים

דנה


עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר חדש מאותו דגם ,פיצוי כספי רטרואקטיבי על העלא פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' טסה בקשר לפניית ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה