תלונות Cellcom (סלקום)

‏יום ראשון ‏10 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
בתאריך ה9.5 טסתי לפילדלפיה , הגענו ב10.5 אני ובעלי על מנת לפגוש עם הבת שלנו שלא ראינו 3 שנים. בתאריך זה וב11.5 היו סופות טורנדו בדאלאס (לשם היינו אמורים להגיע מפילדלפיה) וכל הטיסות בגלל הסופות התבטלו. מצאנו את עצמנו ללא קשר עם הילדה על מנת לעדכן אותה. אנינו דוברי אנגלית ולא ידענו איך לתקשר עם חברות סלולר מקומיות בשדה. הדבר היחיד שהיה לנו זה הטלפון הסלולרי וידענו כי לא רכשנו חבילה מתאימה אך לא הייתה לנו ברירה. כל השיחות שביצענו היו לבת שלי שתיצור במקומנו קשר עם חברת התעופה ולבתי מלון על מנת לדחות טיסות המשך ומלונות שקבענו. ב11.5 בשעה 19:00 עלינו על טיסת המשך (במשך יומיים היינו בשדה התעופה). ברגע שקיבלנו הודעת התראה התקשרתי למוקד סלקום ועודכנתי כי התשלום על השיחות 2700 ש"ח. דבר ראשון אני לא מבינה מדוע לא יצרו איתי קשר טלפוני על מנת לעדכן אותי בחריגה כזאת גבוהה. אני מבינה כי לא הייתה חבילה מתאימה אך אני מבקשת להתחשב בגלל שמזג האוויר לא היה צפוי ולא היה תלוי בנו. אני ובלעלי פנסיונרים. אני מבקשת לבדוק כמה הייתי אמורה לשלם אם הייתי רוכשת חבילה מראש ולחייב אותי עפ"י חבילה ולא עפ"י מזדמן.חשוב לציין כי קיבלנו זיכוי קטן מחברת הסלולר אך עדיין הסכום הוא אסטרונומי ומאוד קשה לנו כספית