פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת מעבר למוסכם בחוזה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל חתמנו חוזה לשני מכשירים במסגרת "תוכנית בני משפחות תעשיה אוירית".
במסגרת החוזה, מסלול 3, אנו אמורים לשלם סך של 79.34 ש"ח בניכוי "הטבת זמן אוויר" (36 תשלומים) של 58.50 ש"ח.
כלומר עלות כל תשלום למכשיר הינה 20.84 ש"ח.
מתחילת התשלומים גבו מאתנו 83.71 ש"ח ובפרוט נרשם שזה כולל יתרה מחשבון קודם (שכבר שולם בחודשו).
לאחרונה הגדילו לעשות וגבו מאתנו סך של 126.35 ש"ח כיוון שצירפו לנו חבילות של משחקים ,שירים ווידאו ללא הסכמתנו.
לאחר פניות טלפוניות חוזרות ונשנות לא תוקן המצב ולא הוחזר שום סכום.
לידיעה, יש בידי הקלטה של כל השיחות עם מוקד שירות הלקוחות.
אודה לכם על טיפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה