פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על טאבלטים ללא רשות. מוקלט!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים קיבלתי טלפון מחברת סלקום בה אני לקוחה נאמנה מעל 12 שנה.
נציג המכירות בקו השני הביע את הערכת החברה אליי כלקוחה ותיקה ונאמנה, הוא הציע לי עסקה מפתה: גם הנחה בתשלום החודשי וגם 2 טאבלטים במתנה!
פקפקתי בקול רם בעסקה הנ"ל, הבעתי את חוסר אמוני בעסקה מול נציג המכירות אבל הוא חזר והבטיח שאין פה עוקץ וכתמורה להיותי לקוחה חשובה אקבל מתנה.
גם לאחר שהסברתי לו שאין לי כל שימוש בשני מכשירי טאבלט הוא המשיך ושכנע כי הרי זה בחינם ואין סיבה לסרב ואף הציע שאתן את הטאבלטים במתנה אם אין לי שימוש בהם.
בסופו של דבר השתכנעתי ומסרתי לו את הפרטים אליהם תשלח החבילה עם המתנה.
לתדהמתי גיליתי מאחורי המילים היפות עומד שקר מוחלט!!! הטאבלטים הגיעו ע"י שליח והחלטתי לתת מתנה לנכדתי ולבני. לאחר מספר ימים גיליתי שחויבתי ב2837 ש"ח על שני טאבלטים!!!!! לא אחד!! שניים, חויבתי על שני טאבלטים ללא ידיעתי וללא רצוני לקבל אותם!
כמה שהתקשרתי וכמה שביקשתי לדבר עם מישהו שייתן לי מענה לא קיבלתי שום מענה, הבטיחו שיחזרו ומתעלמים לא חזרו אליי עד היום.
ביקשתי לקבל את השיחה המוקלטת וסרבו לי, כבלו אותי ל36 חודשי תשלום לחברה וגם לא נותנים לי מענה.
אני מזועזעת שככה חברה שמכבדת את עצמה מתנהלת מול לקוחותיה.
אומנם אני אשה מבוגרת אבל אין שום סיבה שאתן לדבר כזה לעבור בשתיקה.
זה יגיע לעיתונות, לכלבוטק וגם למשטרה אם צריך. זה גניבה לכל דבר, גזל וחוסר כבוד לאנשים.
לטיפולכם,
יוכי *******.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף והתנצלות! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עדי, פניות הציבור שם ותפקיד:
הפניה טופלה באופן מלא, באמצעות תשובה בכתב תגובה:
אושר ביטול עסקה של המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה