פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום TV נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי ביום 22.6.15 לחבילת הטריפל של סלקום.
אחרי כשבוע, האינטרנט נותק (ועימו גם הטלוויזייה והטלפון, כולם תלויים באינטרנט). מאז אותו רגע טורטרתי בין נציגי שירות חסרי מושג ונציגי תמיכה אדישים שטענו שהתקלה היא של בזק ושבזק ישלחו טכנאי. אף אחד לא עוקב בסלקום אחרי הבעיה ולאף אחד לא אכפת שהלקוח מטורטר ואין לו אינטרנט במשך שבועיים - ראו הוזהרתם!! כשנזכרו בתמיכה (הגרועה מאוד יש לציין) שאולי זו לא בעיה של בזק, ביקשו לשלוח טכנאי כעבור שבוע נוסף (!), בנקודת זמן זאת ביקשתי להתנתק.
זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מהשירות לנצח וזיכוי מלא + פיצוי על היעדר יכולת לעבוד מהבית בגלל הניתוק פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר טל דהן התקבלה בחברתנו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 22.07.2015 בחר מר דהן להצטרף לעסקת הטריפל בחברת סלקום הכוללת שירות אינטרנט וטלפון ביתי בחברת נטוויז'ן.
טכנאי ביצע התקנת שירות בביתו של מר דהן בתאריך ה- 26.07.2015.
בתאריך ה- 29.07.2015 פנה מר דהן לחברתנו לאור בעיה טכנית בשירות.
נציגנו עושים כל שביכולתם על מנת להעניק שירות מקצועי, יעיל ומהיר.
לדאבוננו הרב מר דהן בחר לבטל את עסקתו, השירות בוטל לבקשתו.
תגובה:
בברכה,

פניות הציבור,
נטוויז'ן
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה