פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות שיחה חוזרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
סלקום נותנת שירות שיחה חוזרת.
כבר כמה פעמים שאני עונה לשיחה החוזרת, הנציג עונה לשיחה גם, ומייד מנתק בלי לומר מילה! וגם לא חזר אלי.
וכך אני צריכה שוב מהתחלה לקבל שירות ולהמתין שוב. הדבר גורם לעיכוב בשירות, אין אופציה לאתר את הנציג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיהיה אפשרות לאתר את הנציגים גם אם עדיין לא נכנסו לפרטי החשבון שלי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
בוצע שיחה טלפונית מול בת אל תגובה:
הנושא טופל לשביעות רצון הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה