|
|
|
|
|
|
אי הפסקת חיוב כספי |
נושא התלונה: |
רונן יצחק |
שם/כינוי: |
יום רביעי 29 אפריל 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.04.15,התקשרה אלי נציגת 012 סמייל ובישרה לי שסמייל מעניק לי "מתנה"טאבלט".תמורת 4 ש"ח לתודש במשך 36 חודש. הסכמתי.והנה לאחר כמה ימים אני נוכח לדעת שחוייבתי בסך של 34.96 ש"ח לתקופה של 36 חודשים.פניתי אליהם ואמרתי להם שאני קשיש בן 83 ושמיעתי אינה טובה,הסכימו להחזיר את הטאבלט שלא השתמשתי בו."מספר ביטול 12393585".פניתי אליהם במייל בתאריכים 19.05.15-22.06.15 04.08.15-17.08.15 .הודיעו שהכל בסדר וכי יפסיקו את הניכויים החודשיים ושלגביהם הכל מבוטל והנה החיובים ממשיכים..הרבה תודה לכם על השרות הנאמן.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לחייבני ב-100 ש"ח על הביטול ולהפסיק את החיובים החודשיים לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
* |
שם ותפקיד: |
הפניה רלבנטית ל012 -יש להפנותה לגורם המתאים. |
תגובה: |
הפניה רלבנטית ל012 -יש להפנותה לגורם המתאים. |
פתרון: |
|
|
|