פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום TV נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
תמיכה + חיובים: שלום רב,
חווית השירות שלי בתור לקוחה הייתה מאכזבת ועודנה לצערי. הייתה לי ציפייה ורצון לטובת ציבור הצרכנים שתצליחו, המלצתי והפצתי והצטרפתי בעצמי. לצערי כעת הרצון הוא הפוך. זמני ההמתנה הפכו לארוכים מתמיד היום המתנתי ב 15 שעה מזמני היקר על חשבון ילדיי ומרוב ייאוש ניתקתי, מהרגע שהתחברתי אין ספור ניתוקים, כמעט כל פעם שאני רוצה לצפות אני צריכה לנתק את הממיר/מודם להמתין כ עשר דקות. אין לי את האנרגיות או הזמן להתקשר אליכם מדי יום. היה אצלי טכנאי והתקין את הראוטר שלכם ולצערי ללא תועלת. אבקש מכם להתייחס ברצינות לפנייתי אחרת כפי שהמלצתי כך אציף את אמצעי המדיה שברשותי כדי לשתף את הציבור הרחב בחוויה המאכזבת ובאי המוכנות שלכם לספק את הדבר הבסיסי לצופים חווית צפייה ושירות ראוי.
בנוגע לחיוב הובטח לי שעל הראוטר לא אחוייב אנא בדקו את החיוב האחרון.
בברכה,
חוה ברנה ******
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי בשיפור השירות וביטול החיובים המיותרים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה