פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גנבה לאור יום נושא התלונה:
בנימינוב ירון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחשבונית חודש שעבר פתאום ראיתי שהחיוב קפץ בכמעט כפול. לאחר בירור עם חב' סלקום הסתבר כי נגמרה תקופת המסלול והמחיר עלה. אף אחד לא יידע אותי לא התקשר אני לא צריך לשבת ולנהל רישומים מתי נגמר השנה. מן הראוי שנציג יתקשר ויידע ויציע תוכניות חדשות. שום דבר לא עזר והחלטתי לעבור לחברה אחרת. החודש שוב קיבלתי חשבונית גדולה יותר מקודמתה. למרות שעברתי לחברה אחרת 10 ימים לפני סופ החודש. משיחה עם נציג נמסר לי כי אין חיוב על חלק יחסי של החודש. מה החוצפה הזאת ולמה אני צריך לחפש את ההודעות שלהם בחשבונית כל חודש באותיות הקטנות. אני עובד קשה בשביל הכסף וכל שקל חשוב לי יש לי בתוכנית 5 מנויים וזה מסתכם בהרבה כסף.
כספי סוג הנזק :
מכוון שאני חושב לא צריך לנהל רישומים של כל תוכנית ותוכנית יהיה נכון לקבל זיכוי מלא על החייובים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה