פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המצאת חוב עקב התנתקות מסלקום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב31.8.15 קיבלתי חשבונית לחיוב על סך 69 שח.
החשבונית הגיע באותו היום שביקשתי להתנתק מסלקום tv ולמרות שביצעתי ניתוק לפני שחוברתי לשירות (הטכנאי היה צריך להגיע שבוע לאחר מכן ולחבר אותי).
כמובן שראיתי את החשבונית התקשרתי מיד לסלקום והנציג לא ידע בדיוק על מה מדובר, לאחר שהסברתי לו על התהליך טען ואמר שאין חוב ושהוא יבטל אותו.
ב13.9.15 קיבלתי מייל ובו מצויין כי אם לא הסדיר את תשלום החוב על סך 69 שח בתוך 10 ימים סלקום תיפנה לעו"ד.
למרות שהנציג טען שאין שום חוב (כמובן שהשיחה מוקלטת) עדין סלקום מנסים למצוא כל דרך לחייב לקוחות שמתנתקים מהם.
יש לציין שגם חודש לפני ניתקתי את מנוי הסלקום הסלולרי שלי ונשארה יתרת חוב על סך 99 שח ששולמה בעת התחברות לטריפל (לא ידעתי שנשאר חוב פתוח)
בקשתי אליכם לטפל בעניין החיוב הדמיוני של סלקום.
אין לי ספק שמעולם יותר לא התחבר בשום צורה ודרך לשירותי סלקום (ממליץ לכולכם להתרחק מהם)
בזבוז זמן סוג הנזק :
לבטל את החוב ושלא יצרו איתי קשר לעולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה