פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידורי הטלוויזיה מושבתים, אין לי אפשרות גלישה באינטרנט כשבוע. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מתאריך 17.9 עד היום שידורי הטלוויזיה מושבתים, אין לי אפשרות גלישה באינטרנט ללא צפי כלל לפתרון התקלה.
אני רוצה להביע את אכזבתי הרבה ואת מורת רוחי מהשרות של חברת סלקום החל מהתמיכה הטכנית ועד למענה מהמנהלים הרלוונטיים.
לא כך מצופה וראוי מחברת תקשורת עתירת משאבים ולקוחות מעין זו.
חוויתי רצף של תקלות בלתי סביר בעליל אשר הגיע לשיאו בתאריך 17.9.
כלקוח של סלקום הייתי מצפה לתמיכה כוללת במסלול של סלקום TV ולא להפניות חוזרות ונשנות לכלל החברות הכלולות בשרות זה ( נטוויזיון, בזק).
למעשה התמיכה בשרות לא קיימת, אין מספיק ידע בסיסי במוקד שרות התמיכה של סלקום TV, מתחילת התקלה יצרתי קשר מספר פעמים רב לחברה שסירבה לקחת אחריות ומצאה לנכון לתלות את האשם אך ורק בתשתית של בזק, נאמר לי במפורש באחת מהשיחות במוקד " נרמז לי כי בזק מחבלת בכוונה תחילה בתשתית" וע"י כך גורמת ללקוחות לעזוב את השרות של סלקום.
ברשותי הקלטות של כל השיחות עם חברת סלקום בנושא.
בסופו של דבר אני מנותק מכלל התשתיות בביתי מזה כשבוע ומטורטר ע"י חברת סלקום בלי פתרונות מעשיים ורלוונטיים.
מסקנתי היא כי מסלול סלקום TV הינו מסלול כושל חרף הפרסומות והמחירים האטרקטיביים.
תמיכה רדודה מענה לא ענייני וניתוקים חוזרים ונשנים.
אני מצר על הצטרפותי לתוכנית הנ"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יתקנו את התקלה ויקחו אחריות וכמובן פיצוי יותר משמעותי מ-50 שח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה