פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר במשך מספר חודשים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החל מחודש יוני שמתי לב כי סלקום גובים סכומים גבוהים בהרבה לחשבונות הקיימים וכן נוספו חיובים חדשים.
209.75 ש"ח במאי לעומת 457.51 ש"ח ביוני
התקשרתי לציין בפניהם שהוספו לי לכל החשבונות (3 טלפונים + סים של אזעקה!) חבילות חו"ל על דעת סלקום. קיבלתי זיכוי בחודש העוקב.
ולאחר מכן חזרו החיובים לחו"ל. מספר רב של פניות לסלקום השאיר אותי ללא מענה או לפי תשובתם- אין לנו דרך לעזור לך וכן לא הסיכמו להעביר אותי הלאה, לא לשימור לקוחות ולא לדרגה בכירה.
בלית ברירה עברתי חברה, לחברת סלולר אחרת.
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה