פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 100 ש"ח על כלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חוד' רכשתי סים עם תוכנית בחנות דינמיקה. לאחר חודשיים צילצלתי לשירות לקוחות של סלקום כדי לנתק את הסים, כי לא היה בו צורך יותר. המספר נותק. לאחר חודש קיבלתי פירוט ובו חיוב של 100 ש"ח על אי החזרה של סים. צילצלתי לשירות לקוחות, אמרו שהודיעו לי גם בעת הקנייה וגם בעת הניתוק על כך שאני צריכה להחזיר את הסים. אמרתי שזו פעם ראשונה שאני שומעת על זה. אמרו שיעשו האזנה לשיחת הניתוק שלי ויחזרו אליי תוך 3 ימים. לא קרה! אני חזרתי, אמרו שרשום להם שנציגה חוזרת אליי באותו יום בשעה 16:30. לא קרה! צלצלתי שוב: נאמר לי שלא היה צורך להאזין בכלל, כי זה לא רלוואנטי. יש חוזה שלי מול דינמיקה, בו כל זה מפורט ואני חתומה עליו. ביקשתי לשלוח לי את החוזה וראיתי טופס שמעולם לא ראיתי לפני (כי לא הציגו לי אותו בדינמיקה) עם קשקוש במקום חתימה (לא החתימה שלי!!!). וככה משירות מעצבן זה הפך כבר למשהו פלילי עם זיוף חתימת הלקוח!
כספי סוג הנזק :
החזר של 100 ש"ח כמינימום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור פניות הציבור שם ותפקיד:
נשלחה התייחסות בכתב אל מעונה של הלקוחה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה