חיוב של 100 ש"ח על כלום |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כ-3 חוד' רכשתי סים עם תוכנית בחנות דינמיקה. לאחר חודשיים צילצלתי לשירות לקוחות של סלקום כדי לנתק את הסים, כי לא היה בו צורך יותר. המספר נותק. לאחר חודש קיבלתי פירוט ובו חיוב של 100 ש"ח על אי החזרה של סים. צילצלתי לשירות לקוחות, אמרו שהודיעו לי גם בעת הקנייה וגם בעת הניתוק על כך שאני צריכה להחזיר את הסים. אמרתי שזו פעם ראשונה שאני שומעת על זה. אמרו שיעשו האזנה לשיחת הניתוק שלי ויחזרו אליי תוך 3 ימים. לא קרה! אני חזרתי, אמרו שרשום להם שנציגה חוזרת אליי באותו יום בשעה 16:30. לא קרה! צלצלתי שוב: נאמר לי שלא היה צורך להאזין בכלל, כי זה לא רלוואנטי. יש חוזה שלי מול דינמיקה, בו כל זה מפורט ואני חתומה עליו. ביקשתי לשלוח לי את החוזה וראיתי טופס שמעולם לא ראיתי לפני (כי לא הציגו לי אותו בדינמיקה) עם קשקוש במקום חתימה (לא החתימה שלי!!!). וככה משירות מעצבן זה הפך כבר למשהו פלילי עם זיוף חתימת הלקוח!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר של 100 ש"ח כמינימום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|