פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת תשלום ע"י חברת סלקום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים טיפלתם לי בסוגיה מול סלקום שהחליטו שאני חייב להם 69 ש"ח.
לאחר התערבות שלכם בוטלה החשבונית וכמו כן סלקום הוציאה לי חשבונית ב27.9.15 המציגה שאין לי שום חובות כלפיהם.
ב1.11.15 החליטה סלקום שוב לנסות לגבות ממני כסף על סך 97.94 ש"ח .
מזכיר שאני התנתקתי משירותי סלקום כבר ב19.7.15 ואז לא נוצר שום קשר ושירות.

ניסיתי לפתור את הסוגיה מול המוקד הפיננסי של סלקום אך ללא הועיל.
כל נציגה מנסה להסביר חוב אחר שלא שולם. (נציגה אחת אומרת אפריל, אחרת אומרת מאי וכו')

בכל מקרה במשך ההתקשרות שלי עם סלקום שולמו כלל החובות ולא זוכית בישראכרט כטענתם.

מבקש שוב עזרתכם בטיפול המקרה.
בזבוז זמן סוג הנזק :
ביטול החשבונית והתנתקות לצמיתות מהחברה הזאת. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
נאיפה - אחראית שרות, מוקד פיננסי שם ותפקיד:
הוצאה שיחה ללק' ב0548188211
הלק' טוען כי זוכה בחברת האשראי עבור חיוב אחד ויחיד והחוב אינו תקין
טוען כי לא בוצע יותר מסירוב אחד לתשלום
הוצע ללק' להעלות את חברת האשראי על הקו ולאמת את הדברים
בוצע ועידה מול חברת האשראי
הסבירו כי חיוב של 10.07 זוכה מאחר ונקלט
הסבירו כי חיוב של 10.08 בוטל ולכן לא קיבל עבורו זיכוי
כך שאוגוסט לא שולם
הלק' מסביר כי לא אמור לשלם באוגוסט מאחר ונותק ב 19.07
הוסבר ללק' ח-ן שנפתחה ב27.06.15 ונסגרה ב 27.07 הינה ח-ן אחרונה לחיובים ותאריך הפרעון הוא ה 10.08
הוסבר כי החוב תקין
הלק' לבסוף קיבל את הדברים
הוסבר אופציות תשלום
שילם בכ"א
הוסבר כי במידה ולא יהיה ביטול תשלום או הכחשה, לא יהו חיובים עתידיים
ביקש מכתב ג"ח וקבלה
סוכם שליחה בפקס 0773180775
מרוצה
תגובה:
הוצאה שיחה ללק' ב0548188211
הלק' טוען כי זוכה בחברת האשראי עבור חיוב אחד ויחיד והחוב אינו תקין
טוען כי לא בוצע יותר מסירוב אחד לתשלום
הוצע ללק' להעלות את חברת האשראי על הקו ולאמת את הדברים
בוצע ועידה מול חברת האשראי
הסבירו כי חיוב של 10.07 זוכה מאחר ונקלט
הסבירו כי חיוב של 10.08 בוטל ולכן לא קיבל עבורו זיכוי
כך שאוגוסט לא שולם
הלק' מסביר כי לא אמור לשלם באוגוסט מאחר ונותק ב 19.07
הוסבר ללק' ח-ן שנפתחה ב27.06.15 ונסגרה ב 27.07 הינה ח-ן אחרונה לחיובים ותאריך הפרעון הוא ה 10.08
הוסבר כי החוב תקין
הלק' לבסוף קיבל את הדברים
הוסבר אופציות תשלום
שילם בכ"א
הוסבר כי במידה ולא יהיה ביטול תשלום או הכחשה, לא יהו חיובים עתידיים
ביקש מכתב ג"ח וקבלה
סוכם שליחה בפקס 0773180775
מרוצה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה