פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מסלקום - חיוב מלא במקום חיוב יחסי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 15/07/15, התנתקתי משירות סלקום.
קבלתי היום ( 08/11/15) מייל מסלקום בו הם דורשים ממני שאשלם חוב על תקופה מלאה שבין תאריכים 08/07/15 - 07/08/15, למרות שהשתמשתי רק 7 ימים בחודש החיוב.
בשיחתי הטלפונית היום, עם שירות לקוחות, אני ביקשתי לשלוח אלי חיוב יחסי על תקופה בין תאריכים 08/07/15 - 15/07/15 בלבד !!!
הוסבר לי ע"י נציגת שירות הלקוחות, שאין בסלקום דבר כזה שנקרא "חיוב יחסי " ואני נדרשת לשלם את החוב על תקופה מלאה.
כמו כן, במכתב שקבלתי במייל כתוב כי, יש לשלם את החוב תוך שבוע ימים ובאם לא ישולם החוב במלואו, תתבקש לשלם תשלום הכולל את יתרת חובותיך בסכום משוער של 231.16 ש"ח (במקום 161.73 ש"ח).
כספי סוג הנזק :
קבלת חיוב יחסי, בלבד!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל, אחראי פניות הציבור סלקום. שם ותפקיד:
פניתו של הלקוח טופלה באופן מלא.
תגובה:
פניתו של הלקוח טופלה באופן מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה