פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביע מופרזת מעבר להסכם נושא התלונה:
אבדורחמנוב אלכסנר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני פונה בשם גברת דוברוב ריטה ת.ז. 317127157
( מס' נייד 0526324859)בגלל קשי שפה. בתאריך 12.07.2015 נציג חברת סלקום בשם סבטלנה יצרה קשר טלפוני עם גב' דוברוב ולאחר הסברים רבים על ה"מבצע" ללקוחות חדשים גב' דוברוב הסכימה לרכוש מכשיר נוקיה 208 בעלות 600 ₪ (לאחר בדיקה שלי עלות המכשיר מקסימלית 350 ₪)וחבילת שיחות עבור 44ש"ח . לאחר 3 ימים גב' דוברוב הבינה שהיא בכלל לא זקוקה למכשיר חדש ויצרה קשר עם הנציגה סבטלנה כדי לבטל את העסקה. כמובן כל הניסיונות כשלו. כעבור זמן היא מקבלת פירוט מחברת סלקום ובו היא רואה שעבור המכשיר היא צריכה לשלם 1067.8 ₪ ועבור חבילת שיחות 99 ₪. יש לציין אישה בגיל זהב (80) לא מדברת עברית ניסתה לפנות לחברה בכוחות העצמה אך ברור לנו שכמובן היא לא קיבלה מענה . פשוט בושה . אין לי מילים. אני אשמח מאוד אם תוכלו לעזור לאישה זאת ולסיים את הסאגה. תודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספים והתנצלות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה