פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחירים ללא ידיעה ובניגודלתכנית + אי מתן מענה טכני נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
סלקום העלתה את מחיר עלות השיחה ללא ידיעה ובניגוד לתקנון מ-59 אג' בתכנית בה הייתי ל- 3 שנים ל-79 אג' מזה כשנה. כעת ,אינני מעוניין להרשם למסלול חדש המצריך מינימום שיחה של דקה ושאר התחייבויות.
כמו כן בתאריך 13.3.06 רכשתי מכשיר חדש ברשת דינמיקה שהיא ספקית מורשה של סלקום. המכשיר היה קשה לתפעול ונאמר לי בתמיכה הטכנית של סלקום, כי לקוחות של סלקום הרוכשים מכשיר אצל המשווקים, אינם מקבלים תמיכה ובנוסף שהמכשיר אינו נתמך על ידיהם.
בבדיקה מקיפה התברר שהנציגה הטעתה אותי והמכשיר שרכשתי קיים ונתמך בסלקום.
לפיכך - נאלצתי לרכוש מכשיר אחר יקר יותר וזאת משום שלא נותרה לי ברירה אחרת.
אבקש לקבל החזר רטרואקטיבי, מזמן העלאת המחירים שציינתי ועד כה.
וכמו כן רציתי לדעת האם לקוח של סלקום שרוכש מכשיר אצל המשווקים המורשים - אינו נתמך על ידי החברה בתואנות כאלו ואחרות ומדוע עליי לספוג את הפרש המחירים בין במכשיר שרכשתי בתחילה למכשיר שאולצתי לרכוש בלית ברירה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
גלינה, אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
אנו מודים לכם על שבחרתם לפנות לחברתנו.
עם קבלת פנייתכם נציגי חברתנו יצרו קשר עם מר לביא ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
יחד עם זאת, חברת סלקום מחויבת על פי חוק להגן על צנעת הפרט וחיסיון לקוחותיה. לפיכך, אין באפשרותנו למסור מידע על אופן הטיפול בפנייתו של מר לביא.
נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת,
סלקום ישראל בע"מ.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה