פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח, מרמה ושקר של נציגי השירות! נושא התלונה:
סויסה בת אל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
נציגי שימור לקוחות פנו אלי בהצעה משתלמת כדי שאעבור מחברת פלאפון לסלקום. הובטח לי חבילה ללא הגבלה בנפח גלישה 6 גיגה ב39. בררתי אם נציג אחר אם זה באמת מה שכתוב, כי אין אמון בסלקום, ואכן צדקתי. מה שהובטח בשיחה, זה לא מה שהיה כתוב בפועל!
עוגמת נפש סוג הנזק :
למנוע מנציגי שירות לתת חבילות שאינן קיימות. ולתת פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל - פניות הציבור שם ותפקיד:
הפניה טופלה את מול הפונה לשביעות רצונה. תגובה:
הפניה טופלה את מול הפונה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה