פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2015 התחברתי לסלקום לשני קווים ב97ש' לחודש.למשך שנה .
בדצמבר גיליתי שהתחילו לקחת ממני סכום של 197 ש'...בטענה שנגמר המבצע ... והסכום הזה כבר מספטמבר התחילו לקחת את הסכום הזה ...
שביקשתי הסבר מהנציג טען המבצע שלי הסתיים ..
ושהתנקתי מהם ב15/12/15..אפילו לא חייבו אותי חיוב יחסי בגין החודש הזה שעבורו השתמשתי רק 7ימים .
חברת סלקום לקחה ממני סכום 600 ש' סתם .
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה