פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות ברמה חסרת תקדים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוח עם 3 מכשירים. ברשת סלקום מאמצע שנות ה-90. הייתי בחבילה עסקית, בה אני מקבל את שרות ספק האינטרנט "נטוויז'ן" במסגרת השרות.
היות ובאחד המכשירים, באופן קבוע, אני חורג ממסגרת הגלישה, התקשרתי למוקד ביום חמישי 25 לפברואר. העבירו אותי מיד לשימור, ואחראית הציעה לי מעבר לחשבון פרטי. כששאלתי מה ההבדל, ענתה שרק במספר הדקות המוקצות לשיחה בחו"ל. לאחר שנתקנו את שיחתינו, קבלתי במייל את פרוט החבילה, וגם חיוב מחודש לספק האינטרנט ע"ס 60 ש"ח לחודש. יוצא שאני משלם על החבילה "המוזלת" יקר יותר.
התקשרי שוב למוקד והחזירו אותי לאחראית סיגי והיא טענה שישנה בעייה והיא חוזרת אליי עם פתרון.
ביום ג 1 למרץ, התקשרי שוב למוקד ושאלתי מדוע סיגי לא חוזרת אליי. אמרו שזה לא בסדר ושולחים לה מייל בהול ושהיא תחזור אליי בהקדם.
ביום ה 3 למרץ, לאחר ששוב לא חזרו אליי, התקשרץי למוקד. מוקדנית נחמדה נסתה היא לעזור, ולאחר שעה של נסיונות, אמרה שאין ביכולתה לעזור ומייד תעביר אותי לאחראי. לאחר חצי שעת המתנה על הקו, השיחה נותקה ומאז לא יצרו עימי קשר.
כנראה שחברת סלקום ממש לא רוצה אותי כלקוח, אחרת מדוע חברה שמוציאה הרבה כסף על מרכזי ומוקדי שרות, תעניק לי, הלקוח שאינו עושה בעיות, ומשלם בזמן, צרות.
אז תודה רבה לכם על הקשר רב השנים. אני עובר הלאה!!!!!!!
עלבון, בזבוז זמן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה