פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור וזלזול! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה לסלקום דרך חברה, כלומר במסלול העסקי- בשל כך מגיעה לי שליחות ללא עלות לתיקון הטלפון. מאחר ומכשירי היה תקול הזמנתי שליחות ביום חמישי ה3.3.16, השליחות תואמה ליום א' בין השעות 10-14.
השליח הגיע והביא לי את המכשיר החתים אותי והלך לדרכו. הכנסתי את כרטיס הסים, ניסיתי להדליק את הטלפון אך ההודעה הופיעה היא כי אין כרטיס סים. ניסיתי לשלוף את כרטיס הסים והפלסטיק שתופס אותו נתקע ונשבר בתוך המכשיר.
מאחר והייתי ללא מכשיר טלפון ניסיתי להשיג את הנציגים בצ'אט כדי לקבל עזרה.
התשובה שקיבלתי הייתה מחפירה!!!! שניתן לתאם שליחות רק ליום למחרת!! שוב בין השעות 10 ל- 14. ואם זה לא מספק אותי אני יכולה לפנות למרכז השירות הקרוב ביתי.
אני עובדת כמנהלת משמרת במסעדה והייתי לפני משמרת- רב המשמרת שלי הטלפון משמש אותי כל הזמן. אז למרות שהזמנתי שליחות כי לא היה לי זמן לגשת למרכז שירות בלית ברירה נסעתי למרכז שירות.
באינטרנט מפורסם כי יש אחד כזה בחולון אז נסעתי לשם ללא וויז ונאלצתי כל הזמן לשאול אנשים עד שהתברר לי כי מרכז השירות של סלקום כבר לא קיים בחולון וכי יש אחד בראשון שוב בזבוז זמן ואנרגיות... לאחר זמן רב של חיפושים הגעתי לראשון למרז השירות. לקחתי מספר חיכיתי בתור ולקח 10 דק עד שתור שלי הגיע כשאני מציינת שלפחות 11 עמדות היו מאויישות בנציגים ורק בערך 5 מתוכם היו עם לקוחות!! שתי נציגות השתעשעו בסלפי עם הטלפון. אחת שתתה לה קפה בנחת, אחרים פשוט דיברו בניהם ואני המתנתי!!! לבסוף קראו לי - סיפרתי את הסיפור הטלפון הוחלף (זה לקח עוד איזה עשר דק)
אך הנציגה לא דאגה להעביר לי או לפחות להסביר לי כיצד להעביר מספרים אז ברגע שיצאתי חזרתי!!
העברנו מספרים הגעתי למשמרת שלי רצוצה אחרי שביליתי שעתיים וחצי עם עניין סלקום!!
למחרת צילצלתי (מנייד תקול אחר שהיה בבית שצריך היה להיות מחובר למטען) ממש מוקדם בכדי לתפוס את השליח לפני שיצא על מנת לקבל מכשיר חלופי אחר ואז העבירו אותי מנציג לנציג בטענה שהם לא יכולים לעזור לי השיחה נותקה מספר פעמים לאחר שענו לי אני רוצה רק להניח שזה בתום לב -העבירו אותי לפרטי ואז לעיסקי ואז למנהלת לקשרי לקוחות של המגזר פרטי (אכבר) שטענה שהיא לא יכולה לעזור לי והבטיחה ששימרת או שני אותה נציגה שהעבירה אותי לטיפול תחזור אליי בדקות הקרובות עברו שעות ואף אחד מסלקום לא חזר אליי!! כשצלצלתי שוב למרכז השירות אמרו לי שמצטערים גברת שני או שמרית כבר סיימה לעבוד היום ואני צריכה לדבר עם איש הקשר של החברה אין מה לעשות!!
ההרגשה הייתה של זלזול והזמן ששרפתי היה יקר מאוד!!!
אין עם מי לדבר פשוט אין!!!
עוגמת נפש!! סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה