פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא מוצדקת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
הייתי מנוי של סלקום ועברתי לאורנג'. המעבר היה שלושה ימים בלבד אחר תאריך תשלום הקבוע. על שלושת ימים אלו גבו ממני מחיר של חודש שלם.
שאלתי את נציג סלקום ואמר לי שזה הנוהל של כל החברות.
אם אכן יש כזה נוהל משונה, רצוני לומר שזה דבר לא הוגן כלל, הכיצד יתכן לקחת מחיר של חודש אפילו על יום שימוש אחד ( כדברי נציג החברה). אין כאן צדק וזה ממש עושק גמור.
והריני פונה בבקשה, לשנות נוהל לא הגיוני זה ולחייב את הצרכן רק על מה שהשתמש בפועל, וכן שיחזירו את מה שגבו שלא בצדק.
תודה.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הכסף שגבו ממני שלא בצדק. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - סלקום שם ותפקיד:
הפניה הועברה לטיפול הגורם הרלוונטי תגובה:
הפניה הועברה לטיפול הגורם הרלוונטי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה