גביה לא מוצדקת |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב.
הייתי מנוי של סלקום ועברתי לאורנג'. המעבר היה שלושה ימים בלבד אחר תאריך תשלום הקבוע. על שלושת ימים אלו גבו ממני מחיר של חודש שלם.
שאלתי את נציג סלקום ואמר לי שזה הנוהל של כל החברות.
אם אכן יש כזה נוהל משונה, רצוני לומר שזה דבר לא הוגן כלל, הכיצד יתכן לקחת מחיר של חודש אפילו על יום שימוש אחד ( כדברי נציג החברה). אין כאן צדק וזה ממש עושק גמור.
והריני פונה בבקשה, לשנות נוהל לא הגיוני זה ולחייב את הצרכן רק על מה שהשתמש בפועל, וכן שיחזירו את מה שגבו שלא בצדק.
תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את הכסף שגבו ממני שלא בצדק. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|