פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס מופרז בגין אי החזרת כרטיסי סים בזמן נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אז ככה - עברתי לחברה אחרת (לגיטימי) בשני למרץ ונאמר לי שאני צריך להחזיר את זוג כרטיסי סים תוך 14 יום. החזרתי ב17 למרץ, שזה 13 יומי עסקים ולהפתעתי הרבה בחודש הבא גיליתי חיוב של 198 ₪. התקשרתי למוקד ונציגה אמרה שכן עברו יותר מ14 יום. יש לי שתי שאלות בנידון
1. למה רק 198 ₪ ולא, נניח 398 או 598,כך או כך הסכום הזה לא תואם את עלות של סים בשוק וזה נראה כמו קנס על הפסקת החוזה, שזה בלתי חוקי בעליל
2. ההתנהגות של חברה כמו סלקום נראית מוזרה כלפי לקוח שהוא גם לקוח של סלקום TV, בהתחשב בשוק תחרותי מאוד ופרסום שלילי בפייסבוק, נזק לחברה תהיה משמעותי יותר מ198 ₪
סלקום היקרה, זה פשוט לא הוגן...
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור, סלקום שם ותפקיד:
הפניה הועברה לטיפול תגובה:
הפניה הועברה לטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה