פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה מופרזת על חבילה ללא הגבלה ללא התראה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס''ד
מודיעין עילית 20/06/16
לכ' אתר תלונה ,שלום רב

הנידון: חשבונית מופרזת על קו שברשותי
קיבלתי חשבונית שמספרה על ס''ך 540 על הקו 0504102384
שברשותי
להפתעתי נוכחתי לגלות שעברתי הרף של 9000 ד' ,למיעוט ידעתי רכשתי סים מסלקום ללא הגבלה כלל, פירושו בלי שום תוספת תשלום כלל!!!!!
וזו הייתה הסיבה שגרמתי לעזוב חב' פלאפון ולהתחבר לסלקום !!!!!!
בשיחה טלפונית עם נציג החברה ,הבהירו לי שנשלח מסרון לידע אותי שעברתי הרף של 9000 ד'!
רוצה להבהיר בזה ויש לי מס' כשר בלבד , כך שלא יכולתי לקבלו כלל !!!!!!! וגם לא קיבלתי לשום שיחת התראה ,בהמשך החודש שעבר , נמצא שלא היה שום אפשרות להתגונן ולהבליג על ההוצאה כזאת גדולה!!!
מכתב ששלחנו לפניות סלקום נענה :שהיות ופנו אלינו בהודעה קולית(מה שלא היה (נציגת החברה צ'יינה 2 מועדי שליחת מסרון ,אך הבהרנו לה שאין ברשותינו מכשירים שיכולים לקבל SMS-מכשיר כשר בלבד!)
נקוה שתוכלו לטפל בבעיה
ולא נדרש לשלם סך שהוא פי 20 ממחיר החבילה!!!!

בברכה ותודה יעקב כהן-סקלי
ת.ז. 303337331
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שרון - אחראית פניות הציבור, סלקום. שם ותפקיד:
פנייתו של מר כהן-סקלי נענתה באמצעות פניה בכתב אשר נשלחה למעונו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה