פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפניות, זלזול של נציגים וחוסר טיפול נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
הזמנתי בחודש שעבר את חברת הטריפל של סלקום, שכוללת סלקום TV, אינטרנט וקו טלפון. עם ההזמנה תואמו לי שתי התקנות - אחת עם טכנאי בזק והשניה עם טכנאי סלקום.
לקראת שני התיאומים בוצעו אלי שתי שיחות שבהם נתנו לי תזכורת על ימים ושעות שונים ממה שתואם לי. די נראה כאילו מנסים לשנות בצורה תחמנית מועדים ללקוחות, במקום פשוט לבקש להזיז את המועד. . . .
טכנאי סלקום תואם לי ליום שני שעבר בין השעות 16:30 ל- 18:30. במהלך השעתיים האלה התקשרה אלי נציגה לבשר שהוא יגיע תוך חצי שעה. עברה חצי שעה והטכנאי עצמו התקשר לעדכן שהוא בכלל לא יצא מהלקוח הקודם ויקח לו חצי שעה להגיע.. והזמן עובר ואף אחד לא מגיע ואף אחד לא מתקשר... קצת לפני 20:00 התקשרתי לשירות שלהם, וניתקתי בגלל הודעה שההמתנה ארוכה מהרגיל. אז התקשרתי למוקד המכירות, ושם נציג מכירות שלהם פשוט ניתק לי את הטלפון בפרצוף.
הטכנאי הואיל בטובו להגיע רק ב- 20:30 - שעתיים של איחור. הוא עזב את הבית שלי ב- 22:30. שעה שלכל הדיעות אנשים נורמלים כבר ישנים או לפחות נמצאים בהתארגנות לשינה.
הטכנאי שלכהם הבטיח לי שלמחרת יתקשרו אלי לתאם לי התקנת אנטנה (כרגע אין לי שום קליטה של הערוצים שמבחינתי הם הכי חשובים). אבל אף אחד לא התקשר לתאם איתי כלום.
כתבתי מספר פניות בהודעות אישיות בפייסבוק שלהם. נכתב לי שידאגו שיצרו איתי קשר (ביקשתי לקבל שני טלפונים - אחד ממנהל שאוכל להתלונן בפניו, והשני לתיאום התקנת אנטנה) ואחר כך כבר התעלמו שם מהפניות שלי וכבר לא טרחו להגיב.
ביומיים של אחרי קיבלתי 3 טלפונים כל פעם מנציג טכני אחר שלא יכול לעזור לי עם אף אחד מהדברים. כל אחד מהם מבטיח שהוא יעביר לאדם הרלבנטי, אבל לא - רק נציגים טכניים מבזבזים לי את הזמן.
שלחתי להם מייל לפניות הציבור ואתמול יתקשרו אלי בעקבותיו רק כדי לקחת ת.ז ומסרו שיקח להם 14 יום לטפל בזה.
למעשה אף אחד מהטלפונים שאני אמורה לקבל לא התקבלו אצלי עד הרגע הזה.
ביום שישי התקשרתי מיוזמתי לחברה, אמנם הנציגה היתה מאוד נחמדה והבטיחה שתדאג שיתקשרו אלי לתיאום בראשון, אבל שוב עד הרגע הזה לא התקשרו.
בינתיים, יש טלביזיה בלי הערוצים הכי חשובים מבחינתי (ערוצי עידן+).
מבקשת את עזרתכם מולם.
תודה
כל מה שכתוב ברשימה סוג הנזק :
התקנת אנטנה ופיצוי על הטרטור ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שרון - אחראית פניות הציבור, סלקום שם ותפקיד:
פנייתה של הלק' נענתה באמצעות תשובה בכתב שנשלחה למעונה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה