פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
את התלונה אני כותבת בשם הורי, וברמן טובה ודוד שהם לקוחות ותיקים של סלקום ובשמי.
אינני לקוחה של סלקום בשנים האחרונות, תודה לאל.
בעברהרחוק לא זוכרת איך ולמה השמות של הורי ושלי אוחדו לחשבונית אחת, כאשר אני רשומה כלקוחה ראשית.
בעבר ביקשנו מספר פעמיים למחוק את שמי מהחשבוניות אך זה טרם קרה. כל הזמן מבקשים שנגיע לחתום על מסמכים להסיר את שמי מהחשבונית שאגב שכבר נחתמו כבר פעמיים.
אין לי שום כוונה להתחיל לטייל ברחבי הארץ על מנת להסיר את שמי מהחשבוניות הללו.
לפני מספר ימים התקשרתי לסלקום, ומכיוון שהם לא ענו השארנו הודעה, כאשר חזרו לאמא שלי הם סירבו לעשות ועידה וטענו בכל תוקף, שאני צרכה להגיע לחתום מסמכים. אין לי לא את הזמן ולא את הרצון להתחיל לחפש עמדת סלקום בנגיש( אם אתם רוצים חתימה , אתם מוזמנים לבוא למשרד בו אני עובדת על מנת שאחתום מעבר לזה, לא רואה לנכון שאצטרך להפסיד ימי עבודה על כך).

יום למחרת התכתבתי עם נציגת שירות שאמרה שיחזרו אלי טלפונית תוך 48 שעות.
מיותר לציין ש48 שעות חלפו, עברו ממזמן.

ועוד משהו מקומם, משום מה הם גם לא מקבלים חשבוניות הביתה.

הדס
בזבוז זמן סוג הנזק :
א. להסיר את שמי במיידי מהחשבוניות ב. לשלוח להם חשבוניות הביתה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה