פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מיותר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.5.2013 רכשתי במסגרת הסכם עובדים לחברות - 3 מכשירים טלפון : אייפון 5 ו-2 מכשירי סמסונג וונדר ( ברשותי חשבון פרורפורמהמתאריך 21.5.2013).
תוקף העסקה היה ל- 36 חודשים ( כמצויין על גבי חשבון הפרופורמה)
משמע, התחייבותי כלפי חברתכם צריכה להסתיים ב 21.5.2016.
ב 13.6.2016 בצעתי ניוד לחברה אחרת על כל 3 המספרים מתוך הנחה שאני לא מחוייבת לחברה ועל כן לא אשא בקנס של 800 ש"ח על כל מכשיר.
מה רבה היתה הפתעתי כאשר הגיע החיוב האחרון ובו חוייבתי ב 1600 ש"ח על שני מכשירים בלבד.
אני דורשת החזר כספי מלא על כך שחוייבתי בגין החזר שווי הטבה - שתנאיה הסתיימו לפני כחודש ומחצה.
זאת במיוחד לאור העובדה ששלושת המכשירים הגיעו באותו היום (21.5.2013) ,יחד, וחוייבתי עליהם מתאריך זה 36 תשלומים בזמן ובמועד.
יתרה מכך-פניתי לחברת סלקום-פניות הציבור פעמיים באמצעות מייל ועד לרגע זה טרם נענתי בשום צורה.
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה