|
|
|
|
|
|
חיוב מיותר |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.5.2013 רכשתי במסגרת הסכם עובדים לחברות - 3 מכשירים טלפון : אייפון 5 ו-2 מכשירי סמסונג וונדר ( ברשותי חשבון פרורפורמהמתאריך 21.5.2013).
תוקף העסקה היה ל- 36 חודשים ( כמצויין על גבי חשבון הפרופורמה)
משמע, התחייבותי כלפי חברתכם צריכה להסתיים ב 21.5.2016.
ב 13.6.2016 בצעתי ניוד לחברה אחרת על כל 3 המספרים מתוך הנחה שאני לא מחוייבת לחברה ועל כן לא אשא בקנס של 800 ש"ח על כל מכשיר.
מה רבה היתה הפתעתי כאשר הגיע החיוב האחרון ובו חוייבתי ב 1600 ש"ח על שני מכשירים בלבד.
אני דורשת החזר כספי מלא על כך שחוייבתי בגין החזר שווי הטבה - שתנאיה הסתיימו לפני כחודש ומחצה.
זאת במיוחד לאור העובדה ששלושת המכשירים הגיעו באותו היום (21.5.2013) ,יחד, וחוייבתי עליהם מתאריך זה 36 תשלומים בזמן ובמועד.
יתרה מכך-פניתי לחברת סלקום-פניות הציבור פעמיים באמצעות מייל ועד לרגע זה טרם נענתי בשום צורה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|