|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כמעט חודש סוכן חברת סלקום בעת חופשתי באילת רץ אחרי סוכן והבטיח לי דברים והטבות עם אני ירכוש מכשיר אצלהם ולא בסמסונג ישירות מאחר ונראה לי עסקה טובה אומנם יקרה באלף שקל לפחות שבסופה לא קיבלתי שום אביזר ובנוסף הם דאגו לבטל לי תביטוח למכשיר הישן מבלי שביקשתי זאת היום חזרה מנהלת קשרי לקוחות ואומרת לי שלא היה ביטוח למכשיר למרות שאמרתי לה שרק לפני חודש תיקנו תמכשיר עם ביטוח היא טוענת שאין דבר כזה ולגבי אביזרים למכשיר החדש הם כבר לא מוכרים למרות שהם אמרו שהם יתנו לי בסכום נמוך מהמקור ונתנה לי זיכוי על סהכ 150 שח שזה צחוק מעבודה אני חש גוע ומרומה מכל הסיפור
|
כספי |
סוג הנזק : |
קיום ההבטחה לגבי האביזר שלא קיבלתי ותיקון המכשיר במחיר שקיים עם ביטוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|