פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
עברתי מסלקום לחברה חדשה וקיבלתי הודעה להחזרת הסימים הישנים שלהם, למרות שבעסקת המכירה ביררתי ואמרו לי שלא צריך, זה היה בשבוע החתונה שלי, עם כל הלחצים וההגבלה בזמן נסעתי לסניף כרמיאל, ניגשתי למנהלת צוות והיקשתי ממנה מכיוון שיש יותר מ 30 איש לפני ואני חייב לחזור הביתה אין לי זמן לחכות 3 שעות בתור שתיקח ממני את הסימים, היא סירבה ואמרה לי שהיא לא תקבל בשום פנים ואופון, התקשרתי לחברה אמרתי להם את המקרה הזה ולא הסכימו איתי למרות שאמרתי להם שאינני חייב להחזיר את הציוד נתתי להם את שם המוכר שביצעתי מולו את העיסקה (הייתי עובד של סלקום והוא היה נציג של העובדים). סירבו לבדוק מולו! אחר כך נסעתי עוד פעם חיכיתי שעתיים בתור עם כל הלחצים החזרתי טת הסימים ואמרו לי שזהו לא יהיה לי חיוב על הסימים. השבוע אני מסתכל בחשבונית ורואה שלקחו לי 300 ש"ח על 3 סימים! שכל אחד מהם עולה כ 20 אגורות!!!! התקשרתי אליהם אמרו שהייתי צריך להחזיר תוך 14 ימים( למרות שהיו כ 16 ימים אבל פחות מ 14 ימי עסקים) כרגע אני מבטל את החיוב מחברת האשראי ומעוניין לתבוע אותם עם כל הלכלוך שהם עושים. אני הייתי עובד שלהם ויודע טוב מאוד את משחקי הגועל שהם עושים, לא לשכוח שניסיתי כשאני בחול בירח הדבש ליצור איתם קשר דרך הצ'ט אבל הנציג היה עונה כל 10 דקות במילה אחת, אפילו בירח הדבש הייתי צריך לרדוף אחריהם.
אשמח לעזרה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה