פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר טלפונים רבים למספר חברות סלולר שבוע שעבר, התקשרתי ביום חמישי לסלקום על מנת להתנתק היות ומצאתי הצעות טובות יותר בפחות מחצי מחיר. הציעו לי לדבר עם שימור לקוחות לשמוע אם לסלקום תהיה בכל זאת הצעה כדאית. לאחר שלא קבלתי הצעה מעניינת, דברתי עם סלקום שוב היום (עם מוקדנית בשם עדן והאחראית עליה, רחלי) לבקש להתנתק ונאמר לי כי היום נפתח חודש חדש (חשבונית חדשה) ולכן אני מחוייבת לשלם את החשבונית של החודש הקרוב גם אם אתנתק ולא אשתמש בשירותם כלל. החיוב אינו יחסי ולכן אאלץ לשלם חודש מלא למרות שחלפו שעות ספורות מתחילתו. ניסיתי לקבול ולומר שהמידע הזה לא נאמר לי ביום חמישי כשיכולתי להימנע מתשלום מיותר זה אבל לטענתם לא היתה להם מחוייבות ליידע אותי בכך.
כספי סוג הנזק :
לקבל את בקשת ההתנתקות שהועברה לפני יומיים ולא לאלץ חיוב חודש נוסף ללא סיבה מוצדקת. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שרון - אחראית פניות הציבור, סלקום שם ותפקיד:
נשלח מענה בכתב ללק' תגובה:
נשלח מענה בכתב ללק'. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה