פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז על שימוש בחו"ל נושא התלונה:
היימברג אורנה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אורנה היימברג ת.ז. מס' 022483168 הריני לפנות אליכם בבקשה לעזור לי בבעיה שיש לי חברת סלקום בנושא חיוב מופרז של עסקת חו"ל, להלן השתלשלות הארוע :
1. בחודש יוני 2016 ניידתי את שני קווי הטלפון בבעלותי לחברת סלקום: מנוי מספר: 0504300901 המצוי בבעלותי ומנוי מס' 0506876619 המצוי בשימושה של ביתי.
2. צורפתי לחברת סלקום ע"י נציגה בשם סיגלית שהודיעה לי כי סלקום השיקה שירות חדש למצטרפים חדשים באמצעות תוכנת הווטצאפ בכדי לייעל את השירות ללקוחות. באותה שיחת ההצטרפות ציידה אותי סיגלית במס' הטלפון הנייד האישי שלה ע"מ להתקשר באמצעותו בכל הנוגע לקבלת שירות בחברת סלקום.
3. שמחתי על השירות המהיר והנוח של סיגלית באמצעות הווטצאפ ואת מרבית ההתקשרות עם החברה ניהלתי באמצעות הווטצאפ .
4. סבלתי מחוסר קליטה במקום מגורי וסיגלית אכן קישרה אותי עם שירות הטכני ע"מ לנסות ולפתור את הבעיה, אך ללא הועיל, המשכתי לסבול מחוסר קליטה ואי זמינות מרבית שעות היממה.
5. חרף האמור לעיל, החלטתי שלא להתנייד מחברת סלקום בשל נסיעתי הקרובה לחו"ל וחשש מתקלות ברגע האחרון.
6. ביום 19/7/16 יצרתי קשר עם סיגלית באמצעות הווטצאפ כפי שעשתי מרגע שהתניידתי לחברת סלקום ובקשתי מסיגלית להזמין עבורי חבילת דקות ואינטרנט לנסיעתי הקרובה לחו"ל, סיגלית אף ניסתה "לסדר" לי חבילה מוזלת, אך התברר כי לחבילה הזו זכאים לקוחות רק במעמד המכירה (ישנו תיעוד של שיחה זו עם המוקד).
7. כאשר ניסיונותיה של סיגלית להשיג לי דיל אטרקטיבי יותר מהרגיל לא צלחו, פניתי אליה יום למחרת ב 20/7/16 מועד נסיעתי וביקשתי ממנה לרכוש את הדיל הרגיל (חבילת דקות+אינטרנט בתשלום חד פעמי ותעריף מוזל לשיחות) , כעבור כשעה הודיעה לי סיגלית כי הנושא טופל ואף אחלה לי נסיעה טובה.
• מצ"ב פלט התכתבותי עם סיגלית במועדים הרלוונטיים מסומן כנספח א' ומהווה חלק בלתי נפרד ממכתבי זה.
8. במשך כל הנסיעה השתמשתי בשירותי הסלולר בידיעה שרכשתי חבילת חו"ל .
9. כעבור מס' ימים ממועד חזרתי מחו"ל, בתי תכננה נסיעה לחו"ל, יצרתי קשר עם סיגלית כבעבר, ע"מ לרכוש לה את אותה החבילה, אך ניסיונותיה של סיגלית להשיג את המוקד ולהזמין את החבילה לא נשאו פרי, לכן הציעה סיגלית, ליצור קשר עם המוקד באמצעות אפליקציית "רובי".
10. אכן השגתי את המוקד דרך האפליקציה ורכשתי את חבילת החו"ל המיוחלת עבור בתי.
11. ביום 15/8/16 נדהמתי לקבל חשבון בגובה של 5,185.24 ₪ בגין שימוש בחו"ל.
12. מייד עם קבלת החשבון, יצרתי קשר עם סיגלית לבירור מקור גובה החשבון.
13. כמובן מיותר לציין כי סיגלית נדהמה לא פחות ממני מהחשבון המנופח, במיוחד לנוכח העובדה כי היא עצמה בצעה את העסקה ואף אשרה לי את ביצועה במסגרת התכתבותן בווטצאפ.
14. בתום בירור שערכה סיגלית, הודיעה כי במוקד חו"ל טוענים כי לא נרכש הדיל המדובר ואין לי חבילת חו"ל בנסיעה הנ"ל, למרות שהיא באופן אישי טיפלה בנושא ואף מוכנה להעיד שכך היה (השיחות איתה מתועדות). במהלך ההתנהלות שלי מספר פעמים עם המוקד העברתי להם את כל ההתכתבות שלי עם סיגלית אך ללא הועיל הם מסרבים להכיר בכך.
15. אני מבקשת לעזור לי לתקן את החשבון שלי ולחייב אותי בסכום לו הסכמתי כאשר רכשתי חבילת חו"ל, כפי שעולה בבירור ובאופן אשר אינו משתמע על שתי פנים מהתכתבותי עם סיגלית.
בכבוד רב ,
אורנה היימברג
ת. זהות 22483168
כספי סוג הנזק :
תיקון החשבון שיתאים לחבילת חו"ל שרכשתי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה