פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות פוגעני ומזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. בתי ניגשה לסניף סלקום בסנטר ביום ג' 1.1.16 לבדיקת תיקון הטלפון שלה. הנציג שטיפל בה בשם שגיא, אמר לה שהוא צריך לקבל אישור ממני (כהורים שעליהם החשבון). בשיחת הטלפון אמר שעלי לשלם 590 ש"ח עבור התיקון בנוסף לדמי התיקון החודשיים שאנו משלמים. שאלתי אותו כמה עולה להחליף בטריה (שזאת הבעיה כנראה) אמר שהוא לא יודע. ביקשתי שיברר. אמר שאני צועקת עליו (מה שבפירוש לא היה נכון) וסגר לי את את הטלפון בפרצוף! כשהבת שלי יושבת מולו.
למחרת בבוקר התקשרתי לסלקום כדי לברר את הנושא ועוד. המתנתי 45 דקות על הקו! וזאת ללא השמעת אפשרות להשארת מספר טלפון לחזרה. התקשרתי שוב ולחצתי להגיע למכירות ענו לו תוך שתי דקות!
תלונתי על טריקת הטלפון של הנציג שגיא (כשבתי יושבת לפניו), והמתנה לא הגיונית של 45 דקות ללא אפשרות להשאיר טלפון שיחזרו אליך. אודה לטיפולכם המסור
עלבון ובזבוז זמן סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה