פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא צודק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
ב08.2015 שוכנעתי לעבור לסלקום במבצע של 79 שח לקו . העברתי את 2 הקווים במסגרת זו .
לאחר כשנה ולאחר בעיות רבות וחיובים לא תקינים שהיו במשך השנה ולאור כך שלא יכלו להציע לי מחיר מתחרה כמו בשאר חברות סלולר החלטתי בחודש 10.2016 להתנתק מסלקום ולעבור לחברה אחרת. בחיוב החודשי לאחר ההתנתקות חוייבתי ב 196 שח שוב! ( בחודשים לאחר סיום המצבע זה הסכום ששילמתי כל חודש לסלקום )
בפניה טלפונית לסלקום נאמר לי ע"י מנהלת שמחזור החיוב הוא ב27 לחודש כל חודש ואילו אני עברתי לחברה מתחרה ב28.10 .
על יום 1 שילמתי 196 שח!
יש לציין כי :
בכל השיחות והצאטים (כולל גם במעמד החזרת הסים במרכזת סלקום בפ "ת) בינינ לבין הלסקום מעולם לא הוזכר כי יגבה ממני סכום מלא במידה ואתנתק , גם אם זה רק עבור יום 1 .

מיותר לציין כי לא הייתי מודעת לתאריך סגירת מחזור החיוב .

אודה לבדיקתכם



כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה