פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מופרזים וחוסר שקיפות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
לא דאגו לידע אותי שהחבילה הסתיימה והמחיר קפץ פי שלושה !!! מ-80 שח ל 215 שח.
רק לאחר חודשיים שמתי לב ולא היו מוכנים לזכות אותי בהפרש כשרציתי לעדכן את החבילה. רק כשניידתי את המספרים חזרו אלי והבטיחו דברים..
כמו כן, ממשיכים לחייב אותי כבר חודשיים לאחר החזרת כרטיסי הסים ועדיין אני רואה שבחודש 12 ממשיכים להגיש חיוב לחברת האשראי !!!
זה יהיה 3 חודשים לאחר החזרת הסימים.
לאחר שיחה עם נציג , הבהיר לי שמדיניות החברה לחייב חודש מלא גם אם החזרתי הסימים יומיים לאחר תחילת מחזור החיוב. יומיים שבהם לא הוצאתי ולו שיחה אחת או מיסרון אחד.!!
והחיוב כמובן אותו סכום שערורייתי הגבוה פי שלשה ממחירי שוק שיחות הסלולר הנהוג כיום בארץ.
התנהלות סלקום מול לקוח לוקה בתחלואים רבים המאופיינים ב"שיטת מצליח" פסולה שאינה נתפשת בשכל הישר , ואינה הולמת לחברה בסדר גודל של חברת סלקום.
אני מרגיש מנוצל ו "פראייר" וכמובן פגוע מאופי הפגיעה בי - אישית וכלכלית.
אבקש לזכותי לפחות על החודש שבו לא דיברתי כלל, שהרי גם כך חוייבתי כמה חודשים בתעריף שערורייתי של "פראיירם שנפלו בשיטת מצליח" פסולה שמונהגת בסלקום.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
הפניה הועברה תגובה:
הפניה הועברה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה