פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת אפריל עשינו ניווט של שישה קווים מחברת סלולרית אחד לסלקום.לאחר חודש וחצי הבנתי שמעבר לסלקום היית טעות והחלטנו להתנתק משירותי סלקום.
כמובן שכמה ימים לפני שלחתי דרך אתר נתק הודעה רשמית מהתנתקות משירותי סלקום ולאחר שבוע ב16.05.2016 עשינו ניווט להוט מוביל.קיבלתי מסלקום הודעה שבמקרה אי החזרת כרטיסי סים חשבון שלי יחויב ב 99 ש"ח.החזרתי להם כרטיסי סים תוך 4 ימים (ביקשתי מהם מסמך כל שהוא עבור החז - קבלתי דף מוזר ההחזרתי כרטיסים ואז חיכיתי חודש וחצי לעידכון סופי של חשבון שלי.
בתאריך 30 ליוני באתי לסלקום וביקשתי חשבון סופי כדי לשלם -שילמתי בסה"כ 240 ש"ח.
כעבור 4 חודשים קיבלתי משרד עורך הדין "נוח ושות'" מכתב עבור חוב לחברת סלקום 387.52 ש"ח ּּּּ+ 275 ש"ח הוצאות מכתב שקיבלתי.
ב 1.11.2016 התקשרתי למשרד עורך דין לבירור עבור מה החוב.נאמר לי בשיחה עם פקידה שהחוב עבור שימוש בשירותי סלקום בחודש מאי.אמרתי להם שמזמן שילמתי את החוב,שלחתי להם את כל מסמכים רלוונטים וביקשתי לעכדן אותי לאחר בדיקת מסמכים לעומק.
מאז פעם בשבוע אני מתקשר למשרד עורך הדין "נוח ושות" כדי לקבל עידכון אבל כל פעם אומרים שבקשתי בטיפול.היום גם התקשרתי שוב ופקידה עדי אמרה שלא יכולה למצוא את מייל ששלחתי לה אבל היא זוכרת שקיבלה אותו.בשיחתנו ביקשתי לבדוק שוב פעם עבור מה החוב התברר שחוב הוא 240 ש"ח +143 ש"ח עבור דחיית תשלום על ידי ישרכרט (כי לאחר ניתוק ישר סגרתי הוראת קבע).ניסיתי להסביר לפקידה שאנחנו מדברים באותו החוב ששילמתי כבר רק שהוסיפו עוד 143 ש"ח.
אבל פקידה שוללת את האופציה לטענה בזמן ששילמתי חוב פקידה בסלקום לא יכלה לראות כל החוב .כרגע תיק שלי בבירורים.
השאלה שלי אם בשלב הזה אני יכול לפנות לבית משפט לתביעות קטנות כדי לתבוע את הסלקום?
נשמח לעזרתכם.


כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
הועבר לטיפול תגובה:
הועבר לטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה