פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביצוע הונאת לקוח במסגרת חברת סלקום ,חיובי יתר בחישוב זיכויי מנוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏יוני ‏2017 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בראשית דבריי מין הראוי שאציין כי מכתב תלונה ממני לפניות הציבור של חברת סלקום נשלח ביום 21 יוני 17 וקיבלתי מענה מאחראית פניות הציבור הגברת שרה לובצקי -כך שתשובתה רק הרגיזה אותי יותר והראתה לי שלמעשה כל שנעשה הינו כסת"ח של החברה וכי ניראה שמעשיי ההונאה ידועים לחברת סלקום אבל כנראה שהרווח הכספי חשוב יותר מהגנה על הלקוח .
פרוט המעשה :
תלונה על חיוביי יתר -(1)
הנני לקוח של חברת סלקום בתחום המנוי הסוללרי מזה מספר שנים הנני משלם לחברת סלקום חודש בחודשו סכום הקרוב ל-1,000ש"ח (אלף ש"ח) בעבר הייתי מנוי גם בסלקום T.V ושילמתי יותר .
רכשתי מחברת סלקום מספר מכשירים כשבכל פעם הם מתנים את רכישת מכשירי השדרוג ברכישת מוצרים נוספים בהבטחות של זיכויים באחת מפגישות הקנייה כלא רציתי לרכוש את מכשיר הסללולר ובמיוחד את המוצרים הנלווים המיותרים ובגלל שמחירי המנוי היו אמורים לעבור את סכום 800ש"ח ולאור העובדה שבחברות אחרות סכום המנוי הבסיסי היה נמוך בהרבה ממה שחויבתי ע"י סלקום סוכם כי מחיר החבילה יהיה 39 ש"ח לכל מנוי ויש לי 4 מנויים (אחד מתוכם הוא מכשיר דו ברכב)הוחתמתי על הסכמים וכך האמנתי שיתבצע.
הסכום של 39 ש"ח לא כלל חריגות שימוש .
ביום 14.06.17 קיבלתי את החשבון עבור תקופת שימוש 15.05-13.06.17 ונדהמתי לגלות בו חיוב יתר בסך של 510 ש"ח כך שהחשבון הקבוע (למרות שביקשתי שלא יעבור את 800הש"ח )הגיע לסכום של 1,400 ש"ח סכום שגם שהייתי מנוי בסלקום T.V לא הגעתי אליו .
ע"מ לברר מה קרה פניתי למחרת לסניף החברה בקניון ערים בכפר סבא
ואז התברר לי כי חויבתי בסכום של (כ-510 ש"ח עבור שימוש והתקשרות לחברת תוכן - שהנושא יפורט בהמשך כסעיף תלונה 2)89 ש"ח כחיוב קבוע עבור כל מנוי וכביכול ע"מ להעמיד את סכום התשלום הקבוע על 39 ש"ח קיבלתי זיכוי בהמשך החשבון בסעיף החזרת מכשיר ישן זיכוי של 50 ש"ח
כאשר ניסיתי להסביר כי שיטת זיכוי זו אינה נותנת ללקוח את מלוא הזיכוי בעבור המנוי כלומר התחלת החישוב היתה צריכה להיות -תשלום קבוע =39 ש"ח + כל החריגות ובהפחתת הזיכויים כפי שהובטחו נתקלתי ביחס עוין וכל נסיונות ההסבר שלי נפלו על אוזניים "ערלות "
לדוגמא" מנוי 054-4 630136
מחוייב כלהלן - חיוב קבוע 89 ש"ח ,חיוב דקות 9.38 ש"ח ,גלישה ותוכן 2.50ש"ח (ללא חיוב עבור תוכן נושא התלונה השני )חיוב רכישת מכשיר 191 ש"ח =291.88ש"ח -הנחת ציוד -50 ש"ח =חיוב סופי -241.88ש"ח
צריך להיות מחושב ע"פ סיכום כלהלן - חיוב קבוע 39 ש"ח כל יתר החיובים כמופיע =241.88ש"ח -הנחת ציוד=50 ש"ח =חיוב סופי צ"ל 191.88ש"ח .
כלומר הפרש של 50 ש"ח לרעתו של הלקוח כך שלמעשה ובפועל לא ניתן זיכוי בכלל ....!!!!
וביתר חישובי המנוי שיטת חישוב דומה !!
כך שלמעשה הזיכויים כפי שסוכמו עם נציגי החברה (וברשותי מסמכים בכתב ידם של נציגי החברה המאשרים את טענותיי וגם בחברה לא מכחישים את המחיר הקבוע של 39 ש"ח ) אינם נכונים ובמהלך השנים חסרים זיכויים במאות ש"ח !!!!!!!!!!!!!!
תלונה על הונאה ויחס משפיל (מספר 2):
באותה פגישה עם נציגי החברה התברר לי כי החיוב הגדול של 519.96ש"ח נובע מחיוב של חברת תוכן בשם "טלאטצ" שמעולם לא היה לי קשר איתה או שנתתי לה אישור לגבות ממני סכום כל כך גבוה כשפניתי לנציגי סלקום וניסיתי להסביר כי מעולם לא הסכמתי ו\או חתמתי על הסכם לחיוב חשבוני בסלקום באמצעות כרטיס האשראי הנמצא בנאמנות בידי חברת סלקום -עברתי חקירה מבישה כולל הטחת האשמה בפניי בהנני שקרן וכל זה ע"י נציגה שבגילה יכולה להיות נכדתי !!
כל מאמצי לנסות ולהאיר את עיני החברה כי יש כאן חשש להונאה נפלו על אוזניים ערלות (כבמעשה הראשון)והמענה היחיד פרט להאשמות כי הינני שקרן היו - סלקום אינה אחראית לחיובים של חברות התוכן .
פניתי לחברת התוכן ושם התשובות היו מתחמקות וכשביקשתי להפגש עם נציג החברה לבירור הנושא קיבלתי תשובה מדהימה -אין לנו קבלת קהל -תקבל הכל באימייל ואומנם באימייל קיבלתי מסמך ב-20 יוני שעה 12:09
שאומר " סיסמתך היא 28205 נא הקלד את הסיסמה באתר לצורך השלמת הרישום לשירות חידון הידע המסופק ע"י CELLEBRATELTD השירות הינו מתמשך בתשלום שבועי קבוע של 40 שקלים חדשים .עלות רישום 40 שקלים חדשים .הודעת תשובה 2 שקלים חדשים ".
נאמר לי גם שביום תחילת משחק הטריוויה נשלחה לי הודעה דומה לנייד
חיפשתי בהיסטוריה של הודעות הס.מ.ס והכן ביום 24 מאי 17 בשעה 10:52 נשלחה אלי לנייד שמספרו 054-4630136 הודעה ממספר טלפון 2-222ללא זיהוי ו\או שם השולח הזהה להודעה שקיבלתי באימייל ביום 20 יוני 17 - מהודעה זו התעלמתי ולא ביצעתי שום פעולת תשובה או התייחסות -כי צריך להיות דפוק שיכלית או תמים כ"שה" ע"מ להתחייב לסכומי חיוב כל כך גבוהים ועוד במדינתנו הקטנה והמלאה נוכלים ו"עוקצים" וגם לאור העובדה שהינני חסר נסיון במהלך החיים במדינה
בדקתי בהיסטורית האימיילים שלי מתאריך 21-5-17 ועד 28-5-17 ולא מצאתי כל זכר לאישור שנשלח על ידי כביכול המאשר השתתפותי במשחק !!!!???
המשכתי לבדוק הפעם בהיסטורית הס.מ.ס שבנייד והתברר לי כי ביום ד"
24 במאי 17 בשעה 10:53 הגיע אלי מיסרון המאשר כי הצטרפתי בהצלחה למשחק והחלו להופיע שאלות טריוויה ,למותר לציין כי הודעת המסרון הגיע מטלפון שמספרו 3-600 כך שבשום מצב לא יכולתי לקשר אותו למסרון שהגיע אלי מטלפון 2-222 באותו היום בשעה 10:52 ראו !!!
דקה הפרש שבא הייתי אמור להפסיק את ארוחת הבוקר לפתוח את המחשב להכנס לאתר החברה לאשר השתתפותי ובמקביל לענות על שאלות טריוויה ?!
האם לא תמוהה השיטה בעיניכם ??????????

דבר נוסף שכנראה הטעה אותי היא העובדה שבמסרונים שנשלחו לפני תחילת משחק ובהמשך משחק הטריוויה מטלפון 3-600 דובר על השתתפות בהגרלה על טלפון מסוג סמסונג 7 ולכן התייחסתי אל המשחק כמבצע פרסומי ותו לא לכן שיחקתי ועניתי על השאלות בשלב מסויים נסתיים המשחק ובסופו נאמר כי עם ברצוני להמשיך לשחק עלי לשלוח את המסרון "חדש" לטלפון 3-600 "
לא שלחתי דבר
ביום ד"7 יוני 17 שעה 10:01 הגיע שוב מסרון ונרשם בו " לשחקן המוביל 99 נקודות השב לשאלה ובמוצ"ש הקרוב תוכל לזכות בסמסונג 7 נכנסתי למשחק ,בסוף המשחק שוב הופיע ההודעה כי להמשק המשחק יש לשלוח את המילה"חדש"
לא שלחתי דבר
ביום ג"20 יוני 17 שעה 10:07 שוב הגיע שבו נאמר כי לשחקן המוביל 98 נק" השב לשאלה ותוכל לזכות ......."
בשלב זה התחלתי לחשוד כי דבר מה אינו כשורה ולכן לא עניתי ולא התייחסתי !!!!
וכפי שמהלך העניינים מראה מפורשות יש כאן מצב של הונאה ומשיכת זמן וכסף מלקוח שנפל בפח !!!
והדבר החמור בכל הנושא שכשפניתי לחברת סלקום נתקלתי בסירוב מלא לבדוק את הנושא !!
וחמורה עוד יותר העובדה המרגיזה טענתה של נציגת השרות ותלונות הציבור כי לסלקום אין כל עניין להכנס לנושא !!
כאשר העלתי את נושא חיוב כרטיס האשראי והוצאת החשבונית ע"י סלקום וגביית התשלום ע"י סלקום שפעולות אלו מעמידות את סלקום בשורה אחת עם מעשה הנוכלות וכי התשובה "שזה לא מעניינה של סלקום וכי היא רק צינור מעבר" אינם מענייני כי מי שמוציא חשבונית ולוקח את הכסף הוא האחראי וצריך לתת לי דין וחשבון .
כל בקשותיי לעכב את התשלום לחברת התוכן עד לבירור הנושא נענו בסירוב !!
ולכן לא נותרה לי ברירה כי עם לפנות אליכם כשלב אחרון לפני הגשת תביעה !!!
בתודה !!
מורן אבי
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף שנגזל ,התנצלות על התייחסות מבזה של שרות לקוחות ואחראית פניות הציבור הגברת שרון לובצי בתשובתה מיום 26.6.17 פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
שרון לובצ'י - אחראית פניות הציבור, סלקום. שם ותפקיד:
נשלח מכתב תשובה ללק'. תגובה:
נשלח מכתב תשובה ללק'. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה