|
|
|
|
|
|
עיכוב בניתוק ופתרון תקלות |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הייתה לי תקלה בחיבור לאינטרנט. נציג השירות לא הצליח לפתור לי את הבעיייה ואמר שאני צריך לשלם על ביקור טכנאי. כמובן שלא הסכמתי לשלם והתקלה נשארה. לאחר מספר ימים ללא שימוש במוצר. היה לי את הטריפל. הבנתי שאני לא צריך יותר את המוצר והיקשתי להתנתק. כשבוע חיכיתי עד שסלקום הואילו בטובם להסכים לנתק אותו תןך ניסיון בלתי נפסק לשכנע אותי להישאר בשירות. על אף שלכל אורך התקופה הם אפילו לא חשבו לתקן לי טת התקלה.
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
לתקן תקלות באופן ייעיל תוך זמן סבירהואו לזכות בסכום כספי על כך שאין לי את המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
רעות פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
** |
תגובה: |
נשלח מכתב תשובה ללקוח |
פתרון: |
|
|
|