פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניוד אגרסיבי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏ינואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני עצמאי בעל עסק קטן . אנשים מבצעים אצלי הזמנות דרך הטלפון . אני משלם כסף על פירסום שבו אני מפרסם את מספר הפלאפון שלי .
לתדהמתי בבוקרו של 23.1 .18 הפלאפון שלי מנותק לאחר מספר שעות של בירורים . מתברר שלקוח של חברת סלקום ניידו אותי איך שהוא אליהם .
ניסיתי לדבר עם פרטנר שיניידו אותי חזרה אך הם אמרו שאינם יכולים בלי אישור של בעל הקו (כן . זה שגנב לי את המספר . הזוי )
סלקום טענו שהכל בידיים של פרטנר. וכך אני בין הכיסאות לא יודע כמה זמן זה יקח ובנתיים מלסיד כסף

הסיפור הזה קרה בעבר (לפני כחצי שנה) זה מאוד מתסכל . הם גרמו לי נזק ישיר של לקוחות שלבטח התקשרו אלי אך לא היה מענה ונזק עקיף שלקוחות שרואים אותי כלא רציני .
אני לא מבין איך במדינה מתוקנת . חברה כל כך גדולה . עושה שוד לאור יום . בלי נקיפות מצפון .
דרך אגב . הפלאפון שלי מנותק מאז מה שמעלה את החשד שאחד המתחרים העיסקיים שלי עשה עלי תרגיל . והשבית לי את הקו . כל זה כמובן בסיוע נדיב של סלקום .
אני מעוניין שהקו שלי יחזור אלי לאלתר . וסלקום תבא על עונשה . תוך מתן פיצוי כספי .

תודה
יוסף חיים דיין
כספי סוג הנזק :
החזרת הקו לבעליו - אני במהירות האפשרית תוך מתן פיצוי כספי על ההפסדים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
סלקום שם ותפקיד:
ופלט תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה