|
|
|
|
|
|
ניוד אגרסיבי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 23 ינואר 2018 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני עצמאי בעל עסק קטן . אנשים מבצעים אצלי הזמנות דרך הטלפון . אני משלם כסף על פירסום שבו אני מפרסם את מספר הפלאפון שלי .
לתדהמתי בבוקרו של 23.1 .18 הפלאפון שלי מנותק לאחר מספר שעות של בירורים . מתברר שלקוח של חברת סלקום ניידו אותי איך שהוא אליהם .
ניסיתי לדבר עם פרטנר שיניידו אותי חזרה אך הם אמרו שאינם יכולים בלי אישור של בעל הקו (כן . זה שגנב לי את המספר . הזוי )
סלקום טענו שהכל בידיים של פרטנר. וכך אני בין הכיסאות לא יודע כמה זמן זה יקח ובנתיים מלסיד כסף
הסיפור הזה קרה בעבר (לפני כחצי שנה) זה מאוד מתסכל . הם גרמו לי נזק ישיר של לקוחות שלבטח התקשרו אלי אך לא היה מענה ונזק עקיף שלקוחות שרואים אותי כלא רציני .
אני לא מבין איך במדינה מתוקנת . חברה כל כך גדולה . עושה שוד לאור יום . בלי נקיפות מצפון .
דרך אגב . הפלאפון שלי מנותק מאז מה שמעלה את החשד שאחד המתחרים העיסקיים שלי עשה עלי תרגיל . והשבית לי את הקו . כל זה כמובן בסיוע נדיב של סלקום .
אני מעוניין שהקו שלי יחזור אלי לאלתר . וסלקום תבא על עונשה . תוך מתן פיצוי כספי .
תודה
יוסף חיים דיין
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הקו לבעליו - אני במהירות האפשרית תוך מתן פיצוי כספי על ההפסדים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סלקום |
שם ותפקיד: |
ופלט |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|