פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שיחות בחול מוגזמים לאדם מבוגר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
חמי, משה זיו, אדם מבוגר בן 75, נסע לחול לנסיעות קצרות. הוא לא הסדיר חבילות שיחות מול סלקום עקב חוסר מודעות לעלויות הגבוהות. בפועל קיבל חיובים מאד גבוהים על השיחות. ביקשנו מסלקים לזכות אותו על העלויות אך הם מתנערים וטוענים שזו אחריותו של הלקוח לברר ולסדר חבילות לפני הנסיעה. יש לציין כי כל שיחה לצוקד השרות אותה ניסיתי לבצע היתה כרוכה בכחצי שעה המתנה. במצב כזה לא סביר לטעון שהלקוח צריך להסדיר חבילת גלישה. ושוב מדובר באדם מבוגר בעל מודעות והבנה נמוכה (ללא השכלה אף ברמה של בית ספר יסודי. עובד בנגרות)
מבקשת לדרוש עבורו זיכוי עבור החשבונות המנופחים בחודשים מאי יוני 17 350 שח, יוני יולי 17 998 שח וספט אוק 17 900 שח.
סהכ 2248 שח
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה