פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום עבור החזרת סים לאחר נדידה וסירוב לקבל את הסים נושא התלונה:
נאור גדי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏פברואר ‏2018 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הגביש 10 , נתניה , ת"ד 4060 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.2.18 קיבלתי מכתב דרישה תחת הכותרת התראה אחרונה לתשלום של 100 שח עבור סים בעקבות מעבר לחברת פרטנר.
בפניתי לחברה נאמר לי ששלחו TXT לקו שהועתק ודרשו את הסים. הסברתי שמעולם לא קיבלתי הודעה על כך ואני מוכן להחזיר להם את הסים - למרות שלא ברור מהיכן נובעת הדרישה - הרי אין לסים המשומש שימוש.
נציגי החברה סירבו לאפשרות לקבל את הסים (חלפו למעלה מ14יום מאז הדרישה) - מה שמוכיח שמלכתחילה כל המטרה לנסות לסחוט 100 שח נוספים בטענת שוא.
כספי סוג הנזק :
ביטול הדרישה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה