|
|
|
|
|
|
טלפון סלולרי בעיתי |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
שרות נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קניתי טלפון סלולרי ב אוגוסט 2005. מההתחלה היתה בעיה עם המחשיר. כל פעם שאני מגיעה למוקד שירות בנתניה נותנים לי תירוץ אחר לבעיה שחוזרת. פעם אמרו שצריך להחליף כרטיס "סימ" , פעם אחרת שאסור לחבות את הסלולרי, שיש בעיה עם החשמל שלי, שאני לא לוחצת נכון על הכפתורים. כל פעם סיפור אחר. דרשתי שיחליפו לי את המכשיר כי הוא פגום מההתחלה - מפעם ראשונה שהטענתי אותו. אך מסרבים. מה עלי לעשות. הנזק הוא גם כספי גם בזבוז זמן מהעבודה גם עגמת נפש וגם עלבון שמדברים איתי כאלו אני מטומטמת.
|
כל הנזקים לבחירה |
סוג הנזק : |
אני מחכה לעצתכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Cellcom (סלקום) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ז'קי - פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פויכטונגר בקשר לפנייתה והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|