פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון סלולרי בעיתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
שרות נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי טלפון סלולרי ב אוגוסט 2005. מההתחלה היתה בעיה עם המחשיר. כל פעם שאני מגיעה למוקד שירות בנתניה נותנים לי תירוץ אחר לבעיה שחוזרת. פעם אמרו שצריך להחליף כרטיס "סימ" , פעם אחרת שאסור לחבות את הסלולרי, שיש בעיה עם החשמל שלי, שאני לא לוחצת נכון על הכפתורים. כל פעם סיפור אחר. דרשתי שיחליפו לי את המכשיר כי הוא פגום מההתחלה - מפעם ראשונה שהטענתי אותו. אך מסרבים. מה עלי לעשות. הנזק הוא גם כספי גם בזבוז זמן מהעבודה גם עגמת נפש וגם עלבון שמדברים איתי כאלו אני מטומטמת.
כל הנזקים לבחירה סוג הנזק :
אני מחכה לעצתכם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ז'קי - פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פויכטונגר בקשר לפנייתה והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה