פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות-נציגי שירות שמגיעים עד הבית נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נציג שירות הלקוחות אלי גרופר הגיע לביתי ביום א' כיוון שהתחייבותי לסלקום הסתיימה ורצה להציע לי הצעות להמשך פעילות עם החברה. בתחילה קבעו איתי בסלקום שיגיע ביום רביעי,מאוחר יותר התקשרו להודיע שיאחר מעט והוא לא הגיע כלל. יום לאחר מכן התקשר שיגיע רק ביום ראשון.
אדון אלי היקר היה מאוד לחוץ לקבל תשובה לגבי העסקה שהציע וכשביקשתי ממנו לתת לי את ההצעה בכתב כדי שאוכל להתייעץ עם בעלי אמר לי בתוקף שאינו משאיר שום דבר בכתב (למרות שאפילו ההצעתי שאכתוב את הנתונים בעצמי) והתעצבן עלי באומרו ש"על מה יש לך להתייעץ עם בעלך? את לא יכולה להגיע להחלטות לבד?". הוא עוד המשיך ואמר ש" אני לא מבין אותך,למה את לא עוברת לאורנג' (כיוון ששאר המשפחה מנויים של החברה המתחרה)?" ויצא מהבית בעצבים.
אני לקוחה של סלקום מספר לא מבוטל של שנים. אני לא צריכה שום פיצוי מהחברה על היחס הנוראי שלה כלפי לקוחות-כיוון שאין לי שום כוונה לעבוד עם חברה שמתייחסת כך ללקוחותיה ומקווה שהחברה יודעת איזה יחסי ציבור נעשים לה ע"י עובדי החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עוז - פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם מר טל בקשר לפניתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עוז, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה