פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות קלוקל, זלזול בלקוחות נושא התלונה:
רוטשטיין חגי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון, ושירות הלקוחות בטלפון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון : שירות לקוחות קלוקל, ויחס לא הוגן
מבלי לפגוע בזכויות

1.שלום רב. שני נטע הרשגל, מספר זהות 41853235, מחזיקה במנוי מספר 052-4483844 .
2. אני מנוייה בסלקום 10 שנים.
3. אני מחזיקה בחבילה כמעט 3 שנים. בחודשים האחרונים הבחנתי כי העלויות שלי הן גבוהות מאוד. לפיכך, ניגשתי אל מרכז השירות בראשון לציון, וביקשתי לדעת את האפשרויות לשדרוג. הובהר לי כי מעבר לתכנית סטודנטים אפשרית רק מתחילת חודש, ועל כן לא אקבל זיכוי על כך שהחודש כבר החל.
4. שאלתי מדוע לא התריעו בפני כי התכנית ישנה ולא משתלמת, כמו בשאר החברות, והובהר לי כי אין סלקום אחראית, ובמילים של הנציגה – זו לא בעיה של סלקום לעקוב אחר התכניות של הלקוחות.
5. מאחר והנציגה במרכז לא עשתה אפילו מאמץ למראית עין לעזור לי אלא רק הניחה בפני כי "זה מה יש", רגזתי עלהיחס המזלזל של החברה, ויצאתי ממרכז השירות.
6. השלב הבא היה יצירת קשר עם המרכז הטלפוני. נתבקשתי לשלוח תעודת סטודנט.
7. אני אמורה להתחתן בסוף החודש, ובעלי לעתיד במילואים, כך שלא זכרתי לשלוח את הפקס, ושלחתי אותו רק בתאריך ה 9 לאוגוסט. בשיחה עם נציג בשם ארז הובהר לי שאיחרתי ביום.
8. ביקשתי שיחילו את התכנית כבר לחודש אוגוסט אך הובהר לי שזה לא אפשרי.
9. ביקשתי לדבר עם בכיר או עם אחראי משמרת, ונעניתי בתשובה הלקונית והמרגיזה והחצופה – " הם יענו לך אותו הדבר".
10. שוב שירות הלקוחות שלכם מזלזל בי כלקוחה, ולא עושה שום מאמץ לעזור ללקוחות. היחס שלכם כחברה מבזה ומוציא את החשק להיות לקוחות שלכם.
11. סלקום הרוויחה ממני מספיק כסף, וידה משגת וויתור והחלת התכנית לחודש אוגוסט.
12. אי לכך, ומאחר ואתם לא עומדים בסטנדרטים פשוטים של שירות, אמינות ומחויבות ללקוחות, אבקש לאלתר לנתק אותי מן השירות. אין לי עניין להיות לקוחה של חברה שרק הכסף מעניין אותה ולא הלקוחות.
13. כמו כן בעלי לעתיד גם ינתק עצמו מן השירות.
14. למען הסר ספק, מכתב זה נשלח לכל המכותבים.
15. אבקש תגובתכם לאלתר, וללא עיכובים שונים שמטרתם להרוויח עוד כסף בשיחות.

נטע הרשגל
מספר זהות : 41853235
מנוי מספר : 052-4483844
רחוב דרור 32 ראשון לציון
עלבון, ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלה של תכנית הסטודנט החל מחודש אוגוסט כולל חודש א פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר, פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב'
הרשגל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר,פניות הציבור.
תגובה:
ראה פיתרון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה