פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחסה של חברת סלקום למועמדים לתפקידים בחברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הגביש 10 נתניה כתובת:
משרדי סלקום בנתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי שחר בן 28 תושב חיפה לפני כחודשיים ימים התחלתי לחפש עבודה בתפקידי כטכנאי אלקטרוניקה, בחודש יוני האחרון הוצעה לי ע"י גורם השמה בצפון הארץ משרת טכנאי מעבדה בחברת סלקום שבחוצות המפרץ ובסניף טמרה, כמקובל במקומותנו זומנתי למרכז הערכה במשרדי ההנהלה של חברת סלקום שבנתניה.
מרכז הערכה חולק ל 2 ימים נפרדים החלק הראשון נערך ב 19/6/06 והשני ב 21/6/06 שני הימים היו עמוסים מאוד ולזכותה של חברת סלקום יאמר שהחברה
אירגנה קפה ושתייה חמה למשתתפי מרכז הערכה.
ביום הערכה השני שנערך כאמור ב21/6/06 שנפתח באיחור של שעה וחצי (במקום ב 9.00 הוא ניפתח ב 10.30)התקיימו מבחנים וראיונות כפי שמקובל בהרבה מקומות המגייסים עובדים אבל בניגוד למרחש במקומות האחרים
כאשר מתקימיים ימי הערכה שכאלה מקובל לדאוג לאוכל (הן בתשלום המשתתפים והן שלא)במחצית היום אבל לתדהמתי כאשר ביקשתי בצהריי אותו היום להיכנס ולאכול ארוחת צהריים בחדר האוכל של החברה נעניתי בשלילה ובטענה כי חדר האוכל מיועד לעובדי החברה בלבד - מקובל
אלא שכאשר ביקשתי למצוא אלטרניטבות אחרות לאכול לא נימצא שום מקום כזה בסביבה על כן חזרתי וביקשתי להשתתף בתשלום הארוחה בחברה קיבלתי תשובה שלילית .
בסיום יום הערכה ביקשתי לדעת האם התקבלתי לתפקיד בחברה נאמר לי כך:
"בכל מקרה יחזרו אלייך בתוך שבוע ימים" האמת שהיא שעבר שבוע עבר גם חודש ויותר ואף אחד לא חזר אליי - כאשר אני התקשרתי אל החברה כדי לברר האם התקבלתי לא נעתי גם אחרי שהשארתי הודעות במשיבון אף אחד לא חזר אליי - הבנתי שאני לא מתאים לסלקום למרות שחודש מאוחר יותר התקבלתי לחברה מתחרה של סלקום אבל עדיין צר לי מאוד שזה היחס בחברה
ובכלל לא משנה האם התקבלתי או לא מה שחשוב הוא שלצערי כלקוחות ותיקים של סלקום היחס שלהם לאנשים הוא לא טוב וקצת מזלזל .
המסקנה שלי היא שסלקום מבחנתי כלקוח פגעה מאוד בתדמית שלה שהכרתי עד היום עם נציגי השרות המצויינים שלה בנקודות השרות אבל היא חברה שלא כדאי לעבוד בא ספק גדול אם כדאי להמשיך להיות לקוח שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זילברמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה