פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול\שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/3/06 קיבלתי מכשיר נוקיה 3100 מחודש לאחר שזה הקודם נמצא לא תקין.
מאז ועד היום (חצי שנה) מוצא אני את עצמי חוזר למרכזי השירות של סלקום עקב תקלות חוזרות במכשיר (בכל פעם מוחלף למחודש אחר- וגם אלה אינם תקינים!!!).
השבוע, לאחר שמאסתי, שוחחתי עם נציג שירות טלפוני של סלקום אשר הבטיח לי מפורשות כי מכשיר חדש ממתין לי במרכז השירות וכי עלי לפנות שם לאחראית- היא ממתינה לי למסור לי את המכשיר.
למחרת שמתי פעמי שמח וצוהל למרכז השירות בידיעה כי אעזוב אותו עם מכשיר חדש. לא כך היה, ובמרכז השירות הבהירו לי כי "לא דובים ולא יער", ההערה שרשומה לזכותי הינה בדבר קבלת מכשיר מחודש ולא חדש, אך הם יפצו אותי במכשיר נוקיה 6021 (מתקדם יותר).
ללא הרבה ברירה (אני אוהב את ה 3100 אך המכשיר שהיה ברשותי לא היה תקין) לקחתי את ה 6021 שהוצע לי.
כבר למחרת נתקלתי בבעיות גם במכשיר זה, ושוב שיחה לנציג שירות טלפוני, ושוב הבטחה למכשיר חדש (3100). לאחר שוידאתי עם נציג השירות שאכן המכשיר שממתין לי הינו מכשיר חדש ולא מחודש, חזרתי פעם נוספת למרכז השירות בתקווה שהפעם הזו תשים קץ לייסורי. גם בפעם הזו פטרו אותי נציגי השירות שלא מגיע לי מכשיר חדש, ושאין להם כלל מכשירים חדשים.
מישהו בסלקום נרדם בשמירה!!! לא יתכן שלקוח יחזור על תקלות במכשיר 9 פעמים בתקופה של חצי שנה!!! לא יתכן שסלקום תבטיח ללקוח (פעמיים מפורשות) מכשיר חדש ולא תעמוד בהתחייבויותיה!!!
היום במרכז שירות של סלקום כשהגעתי לאסוף את המכשיר והתבדתי, בכיתי. בכיתי כי סלקום אמרה לי פעם שבשבילה אני הכוכב. היום, לא הרגשתי כמו כוכב...
לאף אחד בסלקום לא איכפת שבחצי שנה האחרונה פקדתי את מרכזי השירות שלהם 9 פעמים. את אף אחד לא מעניין שהיום, אחרי הפעם התשיעית, עדיין שוכב לצידי מכשיר לא תקין.
סלקום- תרשמו לפניכם שאני לקוח מאוכזב. כל שתעשו לא יעזור לשקם את שהרסתם...
כעת, איני דורש מכם פיצוי על השעות שיחה (על חשבוני) למרכזי השירות שלכם... איני דורש כל פיצוי על הזמן האבוד אותו ניצלתי בלהעביר במרכזי השירות שלכם בכדי לקבל את אשר מגיע לי ...איני מעוניין בפיצוי כספי על הדלק וזמן העבודה שבזבזתי, ואף לא פיצוי על עוגמת הנפש והעלבון שספגתי מכם כשהובהר לי כי דרכם של נציגי השירות שלכם להתעמת עם הלקוחות היא פשוט לשקר להם... כל שאני רוצה כעת זה לקבל מכשיר 3100 חדש!!! (כמו זה הישן והטוב שהיה לי).
אודה לכם להתייחסות ראויה (לפחות הפעם)
מכשיר חדש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור- סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גלס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה